Pneumatiky Continental letos znovu velmi úspěšně obstály v testech zimních pneumatik.
Odborníci z ADAC, ze zákaznického institutu Stiftung Warentest, z rakouského automobilového klubu ÖAMTC, ze švýcarského TCS a ze dvou automobilových časopisů „AutoBild“ a „auto motor und sport“ porovnávali pneumatiky ContiWinterContact TS 800, TS 810 a TS 830 s více než šedesáti konkurenčními pneumatikami. Výsledky jsou následující: Všechny pneumatiky Continental získaly nejvyšší udělované ocenění – „velmi doporučujeme“, „příkladné“ nebo „dobré“. Zkušební komise vyzdvihovaly vynikající výsledky pneumatik Continental v kritériích týkající se bezpečnosti a výborné vlastnosti na mokrých vozovkách.
Výsledky testů, které byly prováděny spotřebitelskými organizacemi a automobilovými časopisy nejenom v Německu, reflektují výkonnost pneumatik širokého spektra výrobců. Tyto výsledky testů také velkou měrou pomáhají motoristům při výběru pneumatik před zimní sezonou.
Pneumatika ContiWinterContact TS 830: Nejlepší dosažený výsledek od ADAC a Stiftung Warentest ADAC testovala novou pneumatiku ContiWinterContact TS 830 o průměru 15 a 16 palců. Hned na začátku obsadila tato novinka letošní sezony druhé místo a získala nejlepší hodnocení „velmi doporučená“; také obsadila druhé místo při hodnocení Stiftung Warentest s dosaženým výsledkem „dobrá“. Od ÖAMTC byla tato pneumatika vyhodnocena jako „velmi doporučená“, stejně tak dopadla u oborníků TCS. V testech, které provedl ADAC, ÖAMTC a TCS, bylo hodnoceno celkem 19 modelů pneumatik. Ve výsledcích byla popsána pneumatika ContiWinterContact TS 830 jako velmi vyvážená a dostala nejvíce bodů na mokru a ledu, zvláště dobře si pak vedla na sněhu.
Pneumatika ContiWinterContact TS 810: druhá nejlepší od časopisů „auto motor und sport“ a „AutoBild“ Tato pneumatika pro vozy střední třídy byla zahrnuta do testu prováděného redakčním týmem „auto motor und sport“. Odborníci z tohoto magazínu se sídlem ve Stuttgartu vyhodnotili tuto prémiovou pneumatiku Continental jako „vysoce doporučenou“. Také redakční tým časopisu „AutoBild“ přidělil pneumatice nevyšší počet bodů a hodnocení „příkladná“. V těchto dvou testech bylo představeno celkem 20 modelů pneumatik. Pneumatika ContiWinterContact TS 810 prokázala, že má velmi dobré trakční vlastnosti na sněhu, krátkou brzdnou dráhu a dobře vyvážené vlastnosti na mokrých i suchých vozovkách.
Pneumatika ContiWinterContact TS 800: Vítěz testů Stiftung Warentest, druhá nejlepší u ADAC Pneumatika ContiWinterContact TS 800 také dobře obstála v testu, který prováděl největší evropský automobilový klub. Zvítězila v testu u Stiftung Warentest a dosáhla vynikající druhé místo v testech, které prováděly ADAC, ÖAMTC a TCS. Pneumatika ContiWinterContact TS 800 byla charakterizována jako velmi vyvážná, nejlepších výsledků dosáhla na mokrých silnicích a zvláště dobře si vedla na sněhu a ledu. Continental
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?
Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.
Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).