Continental může začít rozšiřovat své obchodní aktivity a výrobu ve východní Evropě.
Evropská komise dala koncernu Continental se sídlem v Hanoveru svolení k převzetí většinového podílu ve slovenském Matadoru, což byl poslední krok k dokončení započaté akvizice. "Je to významný posun k vytyčenému cíli, kterým je vytvoření silnější vazby k našemu partnerovi, se kterým jsme měli vytvořenu velmi úspěšnou spolupráci v joint venture. Zároveň nám tento krok umožňuje rozšiřovat výrobu a operační základny ve východní Evropě", řekl předseda představenstva koncernu Continental Manfred Wennemer.
Štefan Rosina, generální ředitel Matador Group, vyjádřil svou spokojenost slovy: "Tento krok nám otevírá možnosti dalšího rozvoje v souladu s naší strategií a chystanými projekty".
Od roku 1998 se na společném podniku na výrobu nákladních pneumatik v Púchově podílel Continental 76 procenty a zbylých 24 procent vlastnil Matador. Matador Rubber Group, který má 4770 zaměstnanců, oznámil za rok 2006 tržby v objemu okolo 450 milionů euro. Spojením vlastního vlivu a zkušeností Matadoru hodlá Continental maximálně zesílit svou pozici na trzích v centrální a východní Evropě, a vytvořit dodatečné prodejní možnosti v Rusku, na Ukrajině a také ve vybraných zemích bývalého Sovětského svazu. Barum Continental
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?