Continental může začít rozšiřovat své obchodní aktivity a výrobu ve východní Evropě.
Evropská komise dala koncernu Continental se sídlem v Hanoveru svolení k převzetí většinového podílu ve slovenském Matadoru, což byl poslední krok k dokončení započaté akvizice. "Je to významný posun k vytyčenému cíli, kterým je vytvoření silnější vazby k našemu partnerovi, se kterým jsme měli vytvořenu velmi úspěšnou spolupráci v joint venture. Zároveň nám tento krok umožňuje rozšiřovat výrobu a operační základny ve východní Evropě", řekl předseda představenstva koncernu Continental Manfred Wennemer.
Štefan Rosina, generální ředitel Matador Group, vyjádřil svou spokojenost slovy: "Tento krok nám otevírá možnosti dalšího rozvoje v souladu s naší strategií a chystanými projekty".
Od roku 1998 se na společném podniku na výrobu nákladních pneumatik v Púchově podílel Continental 76 procenty a zbylých 24 procent vlastnil Matador. Matador Rubber Group, který má 4770 zaměstnanců, oznámil za rok 2006 tržby v objemu okolo 450 milionů euro. Spojením vlastního vlivu a zkušeností Matadoru hodlá Continental maximálně zesílit svou pozici na trzích v centrální a východní Evropě, a vytvořit dodatečné prodejní možnosti v Rusku, na Ukrajině a také ve vybraných zemích bývalého Sovětského svazu. Barum Continental
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.