Mondeo, nová vlajková loď Fordu, má být vybaven pneumatikami Continental. Celkem osm rozměrů schválil výrobce automobilů se sídlem v Kolíně nad Rýnem, včetně modelu, který se vyznačuje technologií SSR runflat a rezervního kola.
Vedoucí německý specialista na pneumatiky a zavěšení obdržel také schválení na nízkoprofilové pneumatiky v rozměru 235/45 R 18 W XL, kterými má být vybaven Transit SportVan, nový špičkový model Fordu v řadě Transit, který je vyráběn ve Velké Británii.
Ford schválil pět modelů 16 palcových pneumatik v řadě ContiPremiumContact pro nové Mondeo, a dvě 17 a 18 palcové pneumatiky z řady výrobků ContiSportContact. Continental dodává pneumatiky o rozměrech 235/45 R 17 97 W XL s technologií SSR runflat. V případě defektu umožňuje tato pneumatika motoristovi pokračovat v cestě po dalších 80 kilometrů a bude ve výrobkovém portfoliu fy Ford Europe použita poprvé.
Continental byl stejně úspěšný u vozu Transit SportVan, speciálního modelu atuomobilky Ford. SportVan bude vybaven nízkoprofilovými 18 palcovými pneumatikami ContiSportContact 2; tyto pneumatiky nabízejí vysokou adhezi při průjezdu zatáčkami, krátkou brzdnou dráhu a na sportovní pneumatiku také komfortní jízdu.
Continental dodává pro některé modely Ford Mondeo a Transit nouzovou sadu ContiMobilityKit. V případě defektu pneumatiky umožňuje tento systém pokračovat v cestě po krátkém zastavení. Pomocí kompresoru se průpich pneumatiky uzavře těsnícím materiálem. Vozidlo pak může ujet při maximální rychlosti 80 km/h vzdálenost až 200 kilometrů. Tisková zpráva Barum Continental
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?