Dunlop uvádí na trh pneumatiku SP Sport FastResponse – pneumatiku s vynikající ovladatelností na suchých a mokrých površích, se skvělou rovnováhou při jízdě do zatáček, vysokou odolností vůči aquaplaningu a vylepšenou přilnavostí a přesností při řízení. Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse také poskytuje výbornou reakci na řízení.
Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse zaručuje vynikající výkon při jízdě na mokru a suchu. Oproti svému předchůdci, pneumatice Dunlop SP Sport 01, nabízí vyšší kilometrový proběh a zlepšené jízdní vlastnosti. Navíc tato nová pneumatika překonává předchozí model v testech ovladatelnosti na mokrých površích a v odolnosti vůči aquaplaningu. Vylepšená technologie složení běhounové směsi zlepšuje ovladatelnost pneumatiky, zvyšuje bez kompromisů kilometrový proběh, výkon na mokrých površích a snižuje valivý odpor.
Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse se vyznačuje vylepšeným třízónovým běhounem. Dezén je rozdělen do tří specializovaných zón. První zóna optimalizuje zpětnou reakci na řízení pro lepší ovladatelnost a citlivost. Druhá zóna má souvislé pevné středové žebro, čímž je zajištěna stabilita ve vysokých rychlostech. Třetí zóna má větší a tužší vnější ramenní běhounové bloky, aby byla řidičům poskytnuta kontrola nad automobilem zejména při zatáčení. Navíc má pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse speciální složení běhounu s obsahem siliky, což výrazně zlepšuje kilometrový proběh pneumatiky. Frédéric Schilling, Brand Director of Dunlop Europe, Middle East and Africa, dodává: „Schopnost doslova cítit a interpretovat silnici, s větší přesností téměř ,číst‘ její povrch a získat okamžitou reakci na řízení, to vše zcela mění zážitek z jízdy.”
Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse poskytuje vysokou odolnost vůči aquaplaningu, a umožňuje tak vynikající výkon při jízdě na mokrých površích a při brzdění. Pneumatika také těží z plošší kontury profilu běhounu ve srovnání se svým předchůdcem. Je prokázáno, že tento nový profil běhounu má o 5 % větší kontaktní plochu, z čehož plyne prevence proti opotřebení ramenních oblastí dezénu.
Dezén pneumatiky je vyvinut pomocí technologie multiprofilového běhounu (MRT), čímž je zajištěna větší kontaktní plocha a lepší rozložení tlaku. „S technologií MRT máte prostě větší část pneumatiky delší dobu v kontaktu s vozovkou,” doplnil Frédéric Schilling. Pneumatiky Dunlop SP Sport FastResponse je vyráběna ve 31 rozměrech: 185/60 R14 82 H 195/50 R15 82 H 195/50 R15 82 V 195/55 R15 85 H 195/55 R15 85 V 195/55 R15 89 V XL 195/60 R15 88 H 195/60 R15 88 V 205/60 R15 91 H 205/60 R15 91 V 205/60 R15 95 H XL 185/65 R15 88 H 185/65 R15 88 V 195/65 R15 91 H 195/65 R15 91 V 195/65 R15 95 H XL 205/50 R16 87 H 205/50 R16 87 V 205/50 R16 87 W 205/55 R16 91 H 205/55 R16 91 V 205/55 R16 91 W 205/55 R16 94 V XL 215/55 R16 97 H XL 215/55 R16 93 V 225/55 R16 95 V 225/55 R16 95 W 205/60 R16 92 H 205/60 R16 92 V 205/50 R17 89 V 205/55 R17 95 V XL Tisková zpráva Goodyear Dunlop Czech
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?