Německý časopis Auto motor und sport doporučuje zimní pneumatiku Goodyear UltraGrip 7: „Prvotřídní volba na sníh!“
Pneumatika Goodyear UltraGrip 7 je nejlepší zimní pneumatikou na trhu: podruhé za sebou ji německý časopis Auto motor und sport, jeden z nejpopulárnějších motoristických magazínů v Evropě, vyhodnotil jako nejlepší ve svém každoročním testu zimních pneumatik. Pneumatika Goodyear UltraGrip 7 v rozměru 205/55 R 16 pokořila všechny přední výrobce zimních pneumatik a od časopisu obdržela hodnocení „zvláště doporučujeme“.
Řada zimních pneumatik Goodyear UltraGrip je proslulá svými excelentními vlastnostmi, o čemž svědčí i výrok testovacích řidičů, kteří napsali: „Goodyear UltraGrip 7 potvrdil dobrou reputaci svých předchůdců.“
Redaktoři časopisu shrnuli výsledek testu takto: „Zaměříme-li se na vlastnosti na sněhu, představuje Goodyear UltraGrip 7 prvotřídní volbu: velmi dobré brzdné schopnosti, dobrý záběr, vyvážené chování za jízdy a přesné odezvy na pohyby volantem.“ Testovací řidiči rovněž vyzdvihli „vynikající odolnost vůči aquaplaningu na mokru, dobrou ovladatelnost a brzdné schopnosti na suchu a nízkou úroveň hluku.“
Žádný z šesti konkurentů tyto vlastnosti nedokázal překonat. „Při vývoji našich zimních pneumatik se detailně zaměřujeme na výkonnost pneumatiky v kritických povětrnostních podmínkách – sníh, led a mokro. Chceme v tomto nebezpečném ročním období, jež se vyznačuje kluzkými a mokrým sněhem pokrytými silnicemi i nenadálými změnami počasí, poskytnout velmi vysokou úroveň bezpečnosti. Výkonnost pneumatiky na sněhu, ledu a mokrých silnicích je důležitější než o pár kilometrů vyšší kilometrový proběh nebo nižší valivý odpor. Pokračující úspěch v jednom z předních evropských testů zimních pneumatik potvrzuje náš přístup zaměřený především na bezpečnost,“ pronesl Hans Vrijsen, Goodyear brand director pro Evropu, Střední východ a Afriku.
Testovací řidiči potvrdili, že výsledek testu je aplikovatelný i na ostatní rozměry, s čímž souhlasí i experti na pneumatiky, kteří napsali: „Pečlivě zkonstruovaná dobrá pneumatika se nemůže stát špatnou, pokud bude o něco širší nebo užší, nižší nebo vyšší nebo jestliže její průměr bude větší nebo menší.“
Auto motor und sport testoval sedm různých pneumatik významných značek v rozměru 205/55 R 16. Výsledky testu byly publikovány v německém vydání časopisu Auto motor und sport číslo 21/2006 a v českém vydání časopisu Auto motor a sport číslo 11/2006.
Goodyear UltraGrip 7 Pneumatika Goodyear UltraGrip 7 spojuje inovativní technologie pro bezpečnější záběr na rozbředlém sněhu, na sněhu a na ledu. Tato pneumatika je vybavena: - hustým lamelováním pro maximální záběr za všech zimních podmínek, vaflovými lamelami (nová generace 3D lamelování – trojrozměrný systém vnitřního uzamykání lamel) pro přesnější řízení na mokrém a suchém povrchu, - technologií nových polymerů pro lepší přilnavost a záběrové vlastnosti za nízkých teplot, - zdvojenými V-drážkami pro výbornou trakci a ovladatelnost na sněhu a pro větší odolnost vůči aquaplaningu na rozbředlém sněhu a mokru. GoodYear Dunlop Europe
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?