Německý časopis Auto motor und sport doporučuje zimní pneumatiku Goodyear UltraGrip 7: „Prvotřídní volba na sníh!“
Pneumatika Goodyear UltraGrip 7 je nejlepší zimní pneumatikou na trhu: podruhé za sebou ji německý časopis Auto motor und sport, jeden z nejpopulárnějších motoristických magazínů v Evropě, vyhodnotil jako nejlepší ve svém každoročním testu zimních pneumatik. Pneumatika Goodyear UltraGrip 7 v rozměru 205/55 R 16 pokořila všechny přední výrobce zimních pneumatik a od časopisu obdržela hodnocení „zvláště doporučujeme“.
Řada zimních pneumatik Goodyear UltraGrip je proslulá svými excelentními vlastnostmi, o čemž svědčí i výrok testovacích řidičů, kteří napsali: „Goodyear UltraGrip 7 potvrdil dobrou reputaci svých předchůdců.“
Redaktoři časopisu shrnuli výsledek testu takto: „Zaměříme-li se na vlastnosti na sněhu, představuje Goodyear UltraGrip 7 prvotřídní volbu: velmi dobré brzdné schopnosti, dobrý záběr, vyvážené chování za jízdy a přesné odezvy na pohyby volantem.“ Testovací řidiči rovněž vyzdvihli „vynikající odolnost vůči aquaplaningu na mokru, dobrou ovladatelnost a brzdné schopnosti na suchu a nízkou úroveň hluku.“
Žádný z šesti konkurentů tyto vlastnosti nedokázal překonat. „Při vývoji našich zimních pneumatik se detailně zaměřujeme na výkonnost pneumatiky v kritických povětrnostních podmínkách – sníh, led a mokro. Chceme v tomto nebezpečném ročním období, jež se vyznačuje kluzkými a mokrým sněhem pokrytými silnicemi i nenadálými změnami počasí, poskytnout velmi vysokou úroveň bezpečnosti. Výkonnost pneumatiky na sněhu, ledu a mokrých silnicích je důležitější než o pár kilometrů vyšší kilometrový proběh nebo nižší valivý odpor. Pokračující úspěch v jednom z předních evropských testů zimních pneumatik potvrzuje náš přístup zaměřený především na bezpečnost,“ pronesl Hans Vrijsen, Goodyear brand director pro Evropu, Střední východ a Afriku.
Testovací řidiči potvrdili, že výsledek testu je aplikovatelný i na ostatní rozměry, s čímž souhlasí i experti na pneumatiky, kteří napsali: „Pečlivě zkonstruovaná dobrá pneumatika se nemůže stát špatnou, pokud bude o něco širší nebo užší, nižší nebo vyšší nebo jestliže její průměr bude větší nebo menší.“
Auto motor und sport testoval sedm různých pneumatik významných značek v rozměru 205/55 R 16. Výsledky testu byly publikovány v německém vydání časopisu Auto motor und sport číslo 21/2006 a v českém vydání časopisu Auto motor a sport číslo 11/2006.
Goodyear UltraGrip 7 Pneumatika Goodyear UltraGrip 7 spojuje inovativní technologie pro bezpečnější záběr na rozbředlém sněhu, na sněhu a na ledu. Tato pneumatika je vybavena: - hustým lamelováním pro maximální záběr za všech zimních podmínek, vaflovými lamelami (nová generace 3D lamelování – trojrozměrný systém vnitřního uzamykání lamel) pro přesnější řízení na mokrém a suchém povrchu, - technologií nových polymerů pro lepší přilnavost a záběrové vlastnosti za nízkých teplot, - zdvojenými V-drážkami pro výbornou trakci a ovladatelnost na sněhu a pro větší odolnost vůči aquaplaningu na rozbředlém sněhu a mokru. GoodYear Dunlop Europe
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.