Goodyear se stal jediným dodavatelem pneumatik RunOnFlat pro nová rodinná MPV značky Ford, a to Galaxy a S-Max.
Ford kladl velký důraz na sebemenší detail především v designu těchto nových MPV. S-Max nabízí sportovní styl a potěšení z jízdy v kombinaci s flexibilním uspořádáním interiéru. Prostornější a luxusnější Ford Galaxy se v porovnání se svým předchůdcem trochu zvětšil. Na první pohled je u obou modelů patrná radost z jízdy, pohodlí a bezpečí, které společně s designem mají nejvyšší prioritu. A tyto atributy se Ford rozhodl ještě posílit tím, že oba modely vybavil vysocevýkonnými pneumatikami Goodyear Excellence RunOnFlat.
Pneumatiky Goodyear RunOnFlat jsou navrženy tak, aby v případě defektu nebo úniku tlaku ujely minimálně 80 km maximální rychlostí 80 km/h. To umožní majitelům modelů Ford Galaxy a Ford S-Max dojet domů, do nejbližšího pneuservisu nebo k autorizovanému prodejci bez jakéhokoli kompromisu z pohledu pohodlí, bezpečnosti nebo výkonnosti.
„Pneumatiky Goodyear Excellence RunOnFlat jsou speciálně navrženy tak, aby poskytovaly řidičům nejvyšší možnou míru bezpečí, pohodlí a ovladatelnosti,“ říká Benjamin Willot, ředitel prodeje a marketingu originálních výbav Goodyear pro Evropu, Střední východ a Afriku. Dále dodává: „Naše pneumatiky jsou perfektním doplňkem těchto prvotřídních MPV.“
Pneumatiky Goodyear Excellence v různých rozměrech produkují evropské výrobní závody ve francouzském Amiens a německé Fuldě. Goodyear Dunlop
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.