Goodyear se stal jediným dodavatelem pneumatik RunOnFlat pro nová rodinná MPV značky Ford, a to Galaxy a S-Max.
Ford kladl velký důraz na sebemenší detail především v designu těchto nových MPV. S-Max nabízí sportovní styl a potěšení z jízdy v kombinaci s flexibilním uspořádáním interiéru. Prostornější a luxusnější Ford Galaxy se v porovnání se svým předchůdcem trochu zvětšil. Na první pohled je u obou modelů patrná radost z jízdy, pohodlí a bezpečí, které společně s designem mají nejvyšší prioritu. A tyto atributy se Ford rozhodl ještě posílit tím, že oba modely vybavil vysocevýkonnými pneumatikami Goodyear Excellence RunOnFlat.
Pneumatiky Goodyear RunOnFlat jsou navrženy tak, aby v případě defektu nebo úniku tlaku ujely minimálně 80 km maximální rychlostí 80 km/h. To umožní majitelům modelů Ford Galaxy a Ford S-Max dojet domů, do nejbližšího pneuservisu nebo k autorizovanému prodejci bez jakéhokoli kompromisu z pohledu pohodlí, bezpečnosti nebo výkonnosti.
„Pneumatiky Goodyear Excellence RunOnFlat jsou speciálně navrženy tak, aby poskytovaly řidičům nejvyšší možnou míru bezpečí, pohodlí a ovladatelnosti,“ říká Benjamin Willot, ředitel prodeje a marketingu originálních výbav Goodyear pro Evropu, Střední východ a Afriku. Dále dodává: „Naše pneumatiky jsou perfektním doplňkem těchto prvotřídních MPV.“
Pneumatiky Goodyear Excellence v různých rozměrech produkují evropské výrobní závody ve francouzském Amiens a německé Fuldě. Goodyear Dunlop
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.