Nová pneu Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV

ar1, 26. dubna 2006, 23:28 Google+

Goodyear uvedla na trh další verzi cenami ověnčené pneumatiky Eagle F1 GS-D3, a sice Eagle F1 GS-D3 SUV pro automobily pro volný čas (SUV).

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Eagle F1 GS-D3 SUV

Eagle F1 GS-D3 SUV | foto: GoodYear Dunlop Europe

Sdílejte článek

Tato nová pneumatika pro automobily SUV měla premiéru na ženevském autosalonu, kde si ji návštěvníci mohli prohlédnout coby originální výbavu na luxusním Audi Q7, prvním automobilu obutém touto pneumatikou. Pneumatika Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV zaručuje optimální ovladatelnost a výkon bez kompromisů v oblasti jízdního komfortu.

Vysoce výkonná pneumatika Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV využívá technologii OneTRED, která podporuje mimořádnou sportovní ovladatelnost. Pro technologii OneTRED je charakteristický větší počet rozšířenějších kanálků ve tvaru písmene V. Drážky vycházejí z masivních bloků v ramenní oblasti a pokračují bez jediného přerušení rovnou do středového žebra. Takové řešení zajišťuje, že pneumatika má jak při přímé jízdě, tak během zatáčení stále nadprůměrně velkou styčnou plochu, která není mezi oběma ramenními oblastmi nijak přerušena, stejně jako je tomu u závodních slicků. Pneumatika Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV je navíc vyrobena ze speciální polymerové směsi vyvinuté v těsné spolupráci se sportovním oddělením Goodyear Racing.

Technologie OneTRED zaručuje rovnoměrné rozložení sil při podélném i příčném zatížení běhounu, což se promítá zejména do vyvážených jízdních vlastností. Pneumatika Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV navíc dosahuje špičkových výkonů při brzdění a akceleraci. Pro směrový dezén V-TRED je typické zásadní rozšíření části běhounu s kanálky uspořádanými do tvaru písmene V, díky čemuž je voda ze silnice bezpečně pohlcena a odvedena bohatě dimenzovanými kanálky dozadu a v menší míře do stran styčné plochy pneumatiky.

Od ramene k rameni nepřerušovaný dezén a pevná středová část umožňují mimořádně přesné a sportovní řízení. Velká ramenní oblast zvyšuje agresivitu pneumatiky při zatáčení, a umožňuje tak vynikající sportovní ovladatelnost pneumatiky Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV.

Pro pneumatiku Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV jsou klíčové sportovní vlastnosti, které ovšem nemají negativní dopad na jízdní komfort. Hlučnost pneumatiky je zásadním parametrem ovlivňujícím jízdní komfort a pneumatika Goodyear Eagle F1 SUV nasazuje v tomto ohledu hodně vysokou laťku. Důležitou roli hrají zvětšené odvodové kanálky, jež předcházejí hromadění a stlačování vzduchu v oblasti mezi vozovkou a styčnou plochou pneumatiky, což má velký vliv na snížení hlučnosti. Pevné ramenní bloky pneumatiky Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV přispívají ke snížení hladiny hluku, jenž vzniká při odvalování pneumatiky, a to po celou dobu její životnosti. Pneumatika Eagle F1 GS-D3 SUV není jen výjimečně dobře vyvážená a spolehlivá, ale vyznačuje se i dlouhou životností.

Goodyear Dunlop Tires Czech

Vytisknout

Diskuze: Nová pneu Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

RX-8 Hydrogen

Mazda RX-8 Hydrogen

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud