Goodyear uvedla na trh další verzi cenami ověnčené pneumatiky Eagle F1 GS-D3, a sice Eagle F1 GS-D3 SUV pro automobily pro volný čas (SUV).
Tato nová pneumatika pro automobily SUV měla premiéru na ženevském autosalonu, kde si ji návštěvníci mohli prohlédnout coby originální výbavu na luxusním Audi Q7, prvním automobilu obutém touto pneumatikou. Pneumatika Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV zaručuje optimální ovladatelnost a výkon bez kompromisů v oblasti jízdního komfortu.
Vysoce výkonná pneumatika Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV využívá technologii OneTRED, která podporuje mimořádnou sportovní ovladatelnost. Pro technologii OneTRED je charakteristický větší počet rozšířenějších kanálků ve tvaru písmene V. Drážky vycházejí z masivních bloků v ramenní oblasti a pokračují bez jediného přerušení rovnou do středového žebra. Takové řešení zajišťuje, že pneumatika má jak při přímé jízdě, tak během zatáčení stále nadprůměrně velkou styčnou plochu, která není mezi oběma ramenními oblastmi nijak přerušena, stejně jako je tomu u závodních slicků. Pneumatika Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV je navíc vyrobena ze speciální polymerové směsi vyvinuté v těsné spolupráci se sportovním oddělením Goodyear Racing.
Technologie OneTRED zaručuje rovnoměrné rozložení sil při podélném i příčném zatížení běhounu, což se promítá zejména do vyvážených jízdních vlastností. Pneumatika Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV navíc dosahuje špičkových výkonů při brzdění a akceleraci. Pro směrový dezén V-TRED je typické zásadní rozšíření části běhounu s kanálky uspořádanými do tvaru písmene V, díky čemuž je voda ze silnice bezpečně pohlcena a odvedena bohatě dimenzovanými kanálky dozadu a v menší míře do stran styčné plochy pneumatiky.
Od ramene k rameni nepřerušovaný dezén a pevná středová část umožňují mimořádně přesné a sportovní řízení. Velká ramenní oblast zvyšuje agresivitu pneumatiky při zatáčení, a umožňuje tak vynikající sportovní ovladatelnost pneumatiky Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV.
Pro pneumatiku Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV jsou klíčové sportovní vlastnosti, které ovšem nemají negativní dopad na jízdní komfort. Hlučnost pneumatiky je zásadním parametrem ovlivňujícím jízdní komfort a pneumatika Goodyear Eagle F1 SUV nasazuje v tomto ohledu hodně vysokou laťku. Důležitou roli hrají zvětšené odvodové kanálky, jež předcházejí hromadění a stlačování vzduchu v oblasti mezi vozovkou a styčnou plochou pneumatiky, což má velký vliv na snížení hlučnosti. Pevné ramenní bloky pneumatiky Goodyear Eagle F1 GS-D3 SUV přispívají ke snížení hladiny hluku, jenž vzniká při odvalování pneumatiky, a to po celou dobu její životnosti. Pneumatika Eagle F1 GS-D3 SUV není jen výjimečně dobře vyvážená a spolehlivá, ale vyznačuje se i dlouhou životností.
Goodyear Dunlop Tires Czech
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?