Test pneumatik: Goodyear HydraGrip vyhrála

ar1, 3. dubna 2006, 20:24 Google+

Pneumatiky Goodyear HydraGrip vyhrály poslední test letních pneumatik časopisu Auto Motor a Sport. Porota těmto pneumatikám navíc přiřkla nejvyšší možné hodnocení „velmi doporučujeme“.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
HydraGrip

HydraGrip | foto: GoodYear Dunlop Europe

Sdílejte článek

Pneumatiky Goodyear HydraGrip jednoznačně předčily zbylých deset konkurentů svými výsledky na mokrém povrchu. V mokrých disciplínách dosáhly pneumatiky HydraGrip pětadevadesáti ze sta možných bodů. Časopis Auto Motor a Sport k tomu dodává: „Na mokrém povrchu mají testy jednoznačného vítěze: nové pneumatiky Goodyear HydraGrip dostály svému jménu a při brzdění poskytují nejlepší výkon. K tomu je třeba připočíst špičkovou odolnost vůči aquaplaningu.“

Ale i na suchém povrchu potvrdily pneumatiky Goodyear HydraGrip předchozí výtečné vlastnosti a vykazovaly výborné výsledky v ovladatelnosti, valivém odporu a v jízdním komfortu. Časopis Auto Motor a Sport shrnuje: „Pneumatiky Goodyear HydraGrip se blýskly prvotřídním výkonem při brzdění a velmi dobrou odolností vůči aquaplaningu. Poskytují automobilu zřetelně nepřetáčivé jízdní vlastnosti na mokré i suché vozovce.“

Časopis Auto Motor a Sport testoval jedenáct pneumatik rozměru 215/55 R 16. Test byl publikován v německém vydání časopisu Auto Motor a Sport, číslo 7/2006.

Goodyear HydraGrip
Díky jedinečné technologii DynamicDrain-TRED nabízí pneumatika Goodyear HydraGrip vynikající boční záběr a směrové vedení spojené s jedinečnou výkonností při brzdění v kritických situacích a odolností vůči aquaplaningu. Technologie DynamicDrain-TRED kombinuje vysoce propracované technologické prvky, jako je technologie 3D-BIS, kaskádovité lamelování a směrový dezén typu V-TRED se speciálně vyvinutou vysoce výkonnou směsí běhounu pneumatiky.

Společností Goodyear patentovaný trojrozměrný systém vzájemného uzamykání lamel (3D-BIS) výrazně zvyšuje tuhost bloků běhounu, a dovoluje tak použít vyšší počet lamel při zachování vynikajících vlastností v mokrých i suchých podmínkách na rozdíl od tradičního způsobu lamelování. Tato technologie pneumatiku vyzbrojuje maximálním možným počtem záběrových hran, aby zaručila její vynikající chování  na mokrých vozovkách, ale současně zachovává přesnou a dynamickou ovladatelnost výkonné pneumatiky díky zvýšené tuhosti jednotlivých bloků běhounu. Kaskádovité lamelování optimalizuje kontakt s povrchem vozovky při brzdění za mokra i za sucha tím, že vytváří efekt sevření: progresivním zvýšením podélné tuhosti se dosahuje toho, že bloky v ramenech běhounu pneumatiky při nouzovém brzdění reagují za mokra jako tlumiče nárazů s maximální účinností, aniž by přitom snižovaly stabilitu bloků. Kanálkový dezén V-TRED je špičkový technologický prvek, který zajišťuje obrovskou odolnost vůči aquaplaningu po celou dobu životnosti pneumatiky. Tento dezén posiluje odvod vody tím, že vytlačuje vodu do drážek, a tudíž nabízí dodatečnou ochranu před ztrátou kontaktu s vozovkou.

Směs běhounu pneumatiky HydraGrip je výsledkem mnohaletého výzkumu a vývoje. Technologie směsi běhounu pneumatiky zahrnuje:
- Speciálně reagující směs vysoce výkonných polymerů a dvojí vyztužovací systém, jež zaručují optimální ovladatelnost a výjimečnou přilnavost na mokrých vozovkách.
- Na míru vyvinutou chemikálii, která odpuzuje vodu a zvyšuje záběr.
- Mimořádně tenkou vysoce zpevněnou gumovou vrstvu pod směsí běhounu pro zajištění stabilního řízení a jízdy v zatáčkách.

Tyto vlastnosti směsi běhounu propůjčují pneumatice Goodyear HydraGrip vynikající přilnavost, ovladatelnost a stabilitu při jízdě v zatáčkách na mokrých i suchých vozovkách.

GoodYear Dunlop Europe

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Test pneumatik: Goodyear HydraGrip vyhrála

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Seat Arona TGI

Nejúspornější SUV? Seat Arona 1.0 TGI s pohonem na zemní plyn

jeep grand cherokee

Králové těžkých přívěsů

U první generace Leafu se objevují problémy s baterií

Nová baterie pro první generaci elektrovozu Nissan Leaf? Připravte si 600 000 Kč

Hyundai Tucson IceBreaker

Chtěli byste SUV Hyundai Tucson zcela zdarma? Prozradíme vám, jak na to

Kalendář Pirelli 2020

Kalendář Pirelli 2020 se nese v duchu Shakespearovské Julie

Telefonování za volantem se může řidičům pořádně prodražit

Poslanci vyzývají k zákazu hands-free volání během řízení

Motoristická slavnost Legendy nabídne českou premiéru nové Supry

5 věcí, které jste nevěděli o Toyotě Supra

Která ojetá auta jsou nejméně populární?

DOBRÁ ZPRÁVA. Nájezd ojetin v ČR klesá rychleji, než roste cena

Jaguar I-Pace nepřesvědčí jízdními vlastnostmi v kritických situacích

Elektrický Jaguar I-Pace nepřesvědčil v losím testu, ESP reaguje nesmyslně

Toyota Mirai 2021

Ošklivé auto nechce nikdo. Nová Toyota Mirai na vodík už bude vypadat skvěle

reklama

Doporučujeme

Polo GTI

VW Polo GTI v prodeji

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nová baterie pro první generaci elektrovozu Nissan Leaf? Připravte si 600 000 Kč

  2. Polák si pro přepravu svého motocyklu staví hodně drsný pick-up

  3. Ošklivé auto nechce nikdo. Nová Toyota Mirai na vodík už bude vypadat skvěle

  4. Chtěli byste SUV Hyundai Tucson zcela zdarma? Prozradíme vám, jak na to

  5. DOBRÁ ZPRÁVA. Nájezd ojetin v ČR klesá rychleji, než roste cena

  6. Elektrický Jaguar I-Pace nepřesvědčil v losím testu, ESP reaguje nesmyslně

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud