Pneumatiky Goodyear HydraGrip vyhrály poslední test letních pneumatik časopisu Auto Motor a Sport. Porota těmto pneumatikám navíc přiřkla nejvyšší možné hodnocení „velmi doporučujeme“.
Pneumatiky Goodyear HydraGrip jednoznačně předčily zbylých deset konkurentů svými výsledky na mokrém povrchu. V mokrých disciplínách dosáhly pneumatiky HydraGrip pětadevadesáti ze sta možných bodů. Časopis Auto Motor a Sport k tomu dodává: „Na mokrém povrchu mají testy jednoznačného vítěze: nové pneumatiky Goodyear HydraGrip dostály svému jménu a při brzdění poskytují nejlepší výkon. K tomu je třeba připočíst špičkovou odolnost vůči aquaplaningu.“
Ale i na suchém povrchu potvrdily pneumatiky Goodyear HydraGrip předchozí výtečné vlastnosti a vykazovaly výborné výsledky v ovladatelnosti, valivém odporu a v jízdním komfortu. Časopis Auto Motor a Sport shrnuje: „Pneumatiky Goodyear HydraGrip se blýskly prvotřídním výkonem při brzdění a velmi dobrou odolností vůči aquaplaningu. Poskytují automobilu zřetelně nepřetáčivé jízdní vlastnosti na mokré i suché vozovce.“
Časopis Auto Motor a Sport testoval jedenáct pneumatik rozměru 215/55 R 16. Test byl publikován v německém vydání časopisu Auto Motor a Sport, číslo 7/2006.
Goodyear HydraGrip Díky jedinečné technologii DynamicDrain-TRED nabízí pneumatika Goodyear HydraGrip vynikající boční záběr a směrové vedení spojené s jedinečnou výkonností při brzdění v kritických situacích a odolností vůči aquaplaningu. Technologie DynamicDrain-TRED kombinuje vysoce propracované technologické prvky, jako je technologie 3D-BIS, kaskádovité lamelování a směrový dezén typu V-TRED se speciálně vyvinutou vysoce výkonnou směsí běhounu pneumatiky.
Společností Goodyear patentovaný trojrozměrný systém vzájemného uzamykání lamel (3D-BIS) výrazně zvyšuje tuhost bloků běhounu, a dovoluje tak použít vyšší počet lamel při zachování vynikajících vlastností v mokrých i suchých podmínkách na rozdíl od tradičního způsobu lamelování. Tato technologie pneumatiku vyzbrojuje maximálním možným počtem záběrových hran, aby zaručila její vynikající chování na mokrých vozovkách, ale současně zachovává přesnou a dynamickou ovladatelnost výkonné pneumatiky díky zvýšené tuhosti jednotlivých bloků běhounu. Kaskádovité lamelování optimalizuje kontakt s povrchem vozovky při brzdění za mokra i za sucha tím, že vytváří efekt sevření: progresivním zvýšením podélné tuhosti se dosahuje toho, že bloky v ramenech běhounu pneumatiky při nouzovém brzdění reagují za mokra jako tlumiče nárazů s maximální účinností, aniž by přitom snižovaly stabilitu bloků. Kanálkový dezén V-TRED je špičkový technologický prvek, který zajišťuje obrovskou odolnost vůči aquaplaningu po celou dobu životnosti pneumatiky. Tento dezén posiluje odvod vody tím, že vytlačuje vodu do drážek, a tudíž nabízí dodatečnou ochranu před ztrátou kontaktu s vozovkou.
Směs běhounu pneumatiky HydraGrip je výsledkem mnohaletého výzkumu a vývoje. Technologie směsi běhounu pneumatiky zahrnuje: - Speciálně reagující směs vysoce výkonných polymerů a dvojí vyztužovací systém, jež zaručují optimální ovladatelnost a výjimečnou přilnavost na mokrých vozovkách. - Na míru vyvinutou chemikálii, která odpuzuje vodu a zvyšuje záběr. - Mimořádně tenkou vysoce zpevněnou gumovou vrstvu pod směsí běhounu pro zajištění stabilního řízení a jízdy v zatáčkách.
Tyto vlastnosti směsi běhounu propůjčují pneumatice Goodyear HydraGrip vynikající přilnavost, ovladatelnost a stabilitu při jízdě v zatáčkách na mokrých i suchých vozovkách.
GoodYear Dunlop Europe
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?