Pneumatiky Goodyear HydraGrip vyhrály poslední test letních pneumatik časopisu Auto Motor a Sport. Porota těmto pneumatikám navíc přiřkla nejvyšší možné hodnocení „velmi doporučujeme“.
Pneumatiky Goodyear HydraGrip jednoznačně předčily zbylých deset konkurentů svými výsledky na mokrém povrchu. V mokrých disciplínách dosáhly pneumatiky HydraGrip pětadevadesáti ze sta možných bodů. Časopis Auto Motor a Sport k tomu dodává: „Na mokrém povrchu mají testy jednoznačného vítěze: nové pneumatiky Goodyear HydraGrip dostály svému jménu a při brzdění poskytují nejlepší výkon. K tomu je třeba připočíst špičkovou odolnost vůči aquaplaningu.“
Ale i na suchém povrchu potvrdily pneumatiky Goodyear HydraGrip předchozí výtečné vlastnosti a vykazovaly výborné výsledky v ovladatelnosti, valivém odporu a v jízdním komfortu. Časopis Auto Motor a Sport shrnuje: „Pneumatiky Goodyear HydraGrip se blýskly prvotřídním výkonem při brzdění a velmi dobrou odolností vůči aquaplaningu. Poskytují automobilu zřetelně nepřetáčivé jízdní vlastnosti na mokré i suché vozovce.“
Časopis Auto Motor a Sport testoval jedenáct pneumatik rozměru 215/55 R 16. Test byl publikován v německém vydání časopisu Auto Motor a Sport, číslo 7/2006.
Goodyear HydraGrip Díky jedinečné technologii DynamicDrain-TRED nabízí pneumatika Goodyear HydraGrip vynikající boční záběr a směrové vedení spojené s jedinečnou výkonností při brzdění v kritických situacích a odolností vůči aquaplaningu. Technologie DynamicDrain-TRED kombinuje vysoce propracované technologické prvky, jako je technologie 3D-BIS, kaskádovité lamelování a směrový dezén typu V-TRED se speciálně vyvinutou vysoce výkonnou směsí běhounu pneumatiky.
Společností Goodyear patentovaný trojrozměrný systém vzájemného uzamykání lamel (3D-BIS) výrazně zvyšuje tuhost bloků běhounu, a dovoluje tak použít vyšší počet lamel při zachování vynikajících vlastností v mokrých i suchých podmínkách na rozdíl od tradičního způsobu lamelování. Tato technologie pneumatiku vyzbrojuje maximálním možným počtem záběrových hran, aby zaručila její vynikající chování na mokrých vozovkách, ale současně zachovává přesnou a dynamickou ovladatelnost výkonné pneumatiky díky zvýšené tuhosti jednotlivých bloků běhounu. Kaskádovité lamelování optimalizuje kontakt s povrchem vozovky při brzdění za mokra i za sucha tím, že vytváří efekt sevření: progresivním zvýšením podélné tuhosti se dosahuje toho, že bloky v ramenech běhounu pneumatiky při nouzovém brzdění reagují za mokra jako tlumiče nárazů s maximální účinností, aniž by přitom snižovaly stabilitu bloků. Kanálkový dezén V-TRED je špičkový technologický prvek, který zajišťuje obrovskou odolnost vůči aquaplaningu po celou dobu životnosti pneumatiky. Tento dezén posiluje odvod vody tím, že vytlačuje vodu do drážek, a tudíž nabízí dodatečnou ochranu před ztrátou kontaktu s vozovkou.
Směs běhounu pneumatiky HydraGrip je výsledkem mnohaletého výzkumu a vývoje. Technologie směsi běhounu pneumatiky zahrnuje: - Speciálně reagující směs vysoce výkonných polymerů a dvojí vyztužovací systém, jež zaručují optimální ovladatelnost a výjimečnou přilnavost na mokrých vozovkách. - Na míru vyvinutou chemikálii, která odpuzuje vodu a zvyšuje záběr. - Mimořádně tenkou vysoce zpevněnou gumovou vrstvu pod směsí běhounu pro zajištění stabilního řízení a jízdy v zatáčkách.
Tyto vlastnosti směsi běhounu propůjčují pneumatice Goodyear HydraGrip vynikající přilnavost, ovladatelnost a stabilitu při jízdě v zatáčkách na mokrých i suchých vozovkách.
GoodYear Dunlop Europe
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?
Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.
Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).