Test pneumatik: Goodyear HydraGrip vyhrála

ar1, 3. dubna 2006, 20:24 Google+

Pneumatiky Goodyear HydraGrip vyhrály poslední test letních pneumatik časopisu Auto Motor a Sport. Porota těmto pneumatikám navíc přiřkla nejvyšší možné hodnocení „velmi doporučujeme“.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
HydraGrip

HydraGrip | foto: GoodYear Dunlop Europe

Sdílejte článek

Pneumatiky Goodyear HydraGrip jednoznačně předčily zbylých deset konkurentů svými výsledky na mokrém povrchu. V mokrých disciplínách dosáhly pneumatiky HydraGrip pětadevadesáti ze sta možných bodů. Časopis Auto Motor a Sport k tomu dodává: „Na mokrém povrchu mají testy jednoznačného vítěze: nové pneumatiky Goodyear HydraGrip dostály svému jménu a při brzdění poskytují nejlepší výkon. K tomu je třeba připočíst špičkovou odolnost vůči aquaplaningu.“

Ale i na suchém povrchu potvrdily pneumatiky Goodyear HydraGrip předchozí výtečné vlastnosti a vykazovaly výborné výsledky v ovladatelnosti, valivém odporu a v jízdním komfortu. Časopis Auto Motor a Sport shrnuje: „Pneumatiky Goodyear HydraGrip se blýskly prvotřídním výkonem při brzdění a velmi dobrou odolností vůči aquaplaningu. Poskytují automobilu zřetelně nepřetáčivé jízdní vlastnosti na mokré i suché vozovce.“

Časopis Auto Motor a Sport testoval jedenáct pneumatik rozměru 215/55 R 16. Test byl publikován v německém vydání časopisu Auto Motor a Sport, číslo 7/2006.

Goodyear HydraGrip
Díky jedinečné technologii DynamicDrain-TRED nabízí pneumatika Goodyear HydraGrip vynikající boční záběr a směrové vedení spojené s jedinečnou výkonností při brzdění v kritických situacích a odolností vůči aquaplaningu. Technologie DynamicDrain-TRED kombinuje vysoce propracované technologické prvky, jako je technologie 3D-BIS, kaskádovité lamelování a směrový dezén typu V-TRED se speciálně vyvinutou vysoce výkonnou směsí běhounu pneumatiky.

Společností Goodyear patentovaný trojrozměrný systém vzájemného uzamykání lamel (3D-BIS) výrazně zvyšuje tuhost bloků běhounu, a dovoluje tak použít vyšší počet lamel při zachování vynikajících vlastností v mokrých i suchých podmínkách na rozdíl od tradičního způsobu lamelování. Tato technologie pneumatiku vyzbrojuje maximálním možným počtem záběrových hran, aby zaručila její vynikající chování  na mokrých vozovkách, ale současně zachovává přesnou a dynamickou ovladatelnost výkonné pneumatiky díky zvýšené tuhosti jednotlivých bloků běhounu. Kaskádovité lamelování optimalizuje kontakt s povrchem vozovky při brzdění za mokra i za sucha tím, že vytváří efekt sevření: progresivním zvýšením podélné tuhosti se dosahuje toho, že bloky v ramenech běhounu pneumatiky při nouzovém brzdění reagují za mokra jako tlumiče nárazů s maximální účinností, aniž by přitom snižovaly stabilitu bloků. Kanálkový dezén V-TRED je špičkový technologický prvek, který zajišťuje obrovskou odolnost vůči aquaplaningu po celou dobu životnosti pneumatiky. Tento dezén posiluje odvod vody tím, že vytlačuje vodu do drážek, a tudíž nabízí dodatečnou ochranu před ztrátou kontaktu s vozovkou.

Směs běhounu pneumatiky HydraGrip je výsledkem mnohaletého výzkumu a vývoje. Technologie směsi běhounu pneumatiky zahrnuje:
- Speciálně reagující směs vysoce výkonných polymerů a dvojí vyztužovací systém, jež zaručují optimální ovladatelnost a výjimečnou přilnavost na mokrých vozovkách.
- Na míru vyvinutou chemikálii, která odpuzuje vodu a zvyšuje záběr.
- Mimořádně tenkou vysoce zpevněnou gumovou vrstvu pod směsí běhounu pro zajištění stabilního řízení a jízdy v zatáčkách.

Tyto vlastnosti směsi běhounu propůjčují pneumatice Goodyear HydraGrip vynikající přilnavost, ovladatelnost a stabilitu při jízdě v zatáčkách na mokrých i suchých vozovkách.

GoodYear Dunlop Europe

Google+ Vytisknout

Diskuze: Test pneumatik: Goodyear HydraGrip vyhrála

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

PSA a Vinci Autoroutes otestovaly nové funkce autonomního Peugeotu 3008

PSA se pochlubilo pokrokem. Je však otázkou, kolik řidičů tím potěší

Skutečně úplně poslední Volkswagen Beetle, který sjel z výrobní linky (10. 7. 2019).

ÚPLNĚ POSLEDNÍ Volkswagen Beetle byl vyroben! Česká inspirace v Německu zabodovala

Ilustrační foto

Můžete jet do zahraničí s vypůjčeným autem?

Volkswagen Passat

NOVÝ Volkswagen Passat facelift 2019: Cena, výbava, motory, fotky

Automatická myčka je malým technologickým zázrakem

Tajemství myčky aut: Nestačí do ní jen najet. Jak je používat efektivně?

Nový Volkswagen Touareg

Volkswagen vyvinul novou převodovku. Prozradil proč a které modely ji dostanou

Toyota 2000 GT a James Bond

James Bond a cosi BĚSNÍCÍHO a NADUPANÉHO! Neuvěřitelná Toyota 2000GT

Transformace výrobního závodu Cvikov na výrobu výhradně elektromobilů probíhá podle časového harmonogramu

Volkswagen požaduje vrátit PRÉMIE od zaměstnanců! Co se stalo?

Omlazený Volkswagen Passat

Turecká ŠKODA a český VW Passat? NOVÉ PLÁNY Volkswagenu!

BMW M135i xDrive

Konkurence pro A45 AMG z Mnichova nepřijde, 306 koní bude vrcholem

reklama

Doporučujeme

Polo GTI

VW Polo GTI v prodeji

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Turecká ŠKODA a český VW Passat? NOVÉ PLÁNY Volkswagenu!

  2. NOVÝ Volkswagen Passat facelift 2019: Cena, výbava, motory, fotky

  3. Dovolená: Kudy autem k Jaderskému moři? Chorvatsko, Slovinsko, Itálie. AKTUÁLNÍ DOPRAVNÍ INFORMACE!

  4. Volkswagen vyvinul novou převodovku. Prozradil proč a které modely ji dostanou

  5. Jak převážet jízdní kola? Vyvarujte se těmto chybám

  6. Volkswagen požaduje vrátit PRÉMIE od zaměstnanců! Co se stalo?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud