Jak už z našich starších článků víte, druhá generace Škody Roomster dostala oficiálně červenou. Přesto vzniklo několik prototypů, které se ale nejspíše nikdy neměly dostat na světlo světa. V době chytrých telefonů však utajíte máloco, a tak se ven dostala i podoba druhé generace českého MPV.
Přívlastek „českého“ je však v případě Roomsteru hodně nadnesený. Pokud jsou fotky pravé a auto skutečně takto mělo v příštím roce vyjet na silnice, jedná se o pouze lehce upravený Volkswagen Caddy čtvrté generace. V zadní části dokonce došlo jen na logo okřídleného šípu a označení modelu. Vpředu je pak korporátní maska chladiče a světla, respektive kapota s typický prolisem.
Více informací nám aktuálně není známo, dle informací, které se objevily na sociální síti Instagram, se pak auto nachází v depozitáři přímo ve výrobním závodě. V pozadí je vidět řada historických aut, mezi nimiž i laické oko rozpozná několik Favoritů a Felicií.
Zdroj: instagram.com/lukasmares
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.