V roce 2016 se chystá příchod ostrého BMW M2, jenže teď se ukazuje, že vůz dostane menší výkon, než se původně předpokládalo.
Zběsilá verze malého dvojkového BMW dostane pod kapotu benzínový 3,0-litrový TwinPower Turbo šestiválcový motor, který nakonec poskytne výkon 370 koní a 465 Nm točivého momentu. Naštěstí motor nepřijde o funkci overboost, kdy krátkodobě nabídne 500 Nm.
Pokud jsou tato čísla konečná, BMW M2 bude mít o 44 koní vyšší výkon než stávající vrchol M235i. U něj si řidiči mohou užívat zrychlení z 0-100 km/h za pouhých 4,8 sekundy a omezovač je pustí až na nejvyšší maximální rychlost 250 km / h.
Kromě nižšího výkonu se bude M2 nabízet pouze se čtyřmi barvami karoserie: Alpine White, Sapphire Black, Long Beach Blue a Mineral Grey. Jak si poradí výrobce se samotnou cenou auta, to není zatím jasné, prozatím se ohledně ní vedou jen čisté spekulace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.