V roce 2016 se chystá příchod ostrého BMW M2, jenže teď se ukazuje, že vůz dostane menší výkon, než se původně předpokládalo.
Zběsilá verze malého dvojkového BMW dostane pod kapotu benzínový 3,0-litrový TwinPower Turbo šestiválcový motor, který nakonec poskytne výkon 370 koní a 465 Nm točivého momentu. Naštěstí motor nepřijde o funkci overboost, kdy krátkodobě nabídne 500 Nm.
Pokud jsou tato čísla konečná, BMW M2 bude mít o 44 koní vyšší výkon než stávající vrchol M235i. U něj si řidiči mohou užívat zrychlení z 0-100 km/h za pouhých 4,8 sekundy a omezovač je pustí až na nejvyšší maximální rychlost 250 km / h.
Kromě nižšího výkonu se bude M2 nabízet pouze se čtyřmi barvami karoserie: Alpine White, Sapphire Black, Long Beach Blue a Mineral Grey. Jak si poradí výrobce se samotnou cenou auta, to není zatím jasné, prozatím se ohledně ní vedou jen čisté spekulace.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?