Patentové kresby zobrazující Mercedes-Benz S-Class Pullman se nějakou záhadou koncem tohoto týdne objevily na internetu
Před pár dny Mercedes-Benz potvrdil plány na výrobu dalších derivátů modelové řady S-Class a jeden z nich, verze Pullman, se už dostala na internet. Patentové výkresy modelu se datují k únoru roku 2013, kdy byly registrovány ve Spojených státech, ale teprve teď byly zveřejněny široké veřejnosti.
Jak se dalo očekávat, verze Pullman ke opravdovou limuzínou, údajně má být až 6,4 metru dlouhá a jeho výrobu dostane na starosti firma Brabus. Speciální model dostane uspořádání sedadel 2 +2 +2, přičemž čtyři zadní sedadla budu proti sobě a budou oddělena od těch předních přepážkou. Obrněná varianta je také v přípravě, její hmotnost překročí výáhu 5300 kg a bude to také nejdražší S-Class v nabídce výrobce. Odhadovaná částka se má pohybovat okolo 1.27 milionu dolarů.
S-Class Pullman půjde do výroby v první polovině roku 2015, ale předtím jej zřejmě Mercedes oficiálně představí letos v listopadu na autosalonu v Guangzhou. V roce 2016 by měl přijet i Mercedes S-Class Cabriolet, o něm budeme taktéž včas informovat.
Zdroj: telegraaf.nl
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?