Prototyp otevřeného Audi TT třetí generace se proháněl včerejším dnem po ulicích Německa. To značí, že jeho premiéru můžeme očekávat už tento rok.
Třetí generace Audi TT byla představena již v březnu na autosalonu v Ženevě, takže přirozeně se v Ingolstadtu rozhodli pro doplnění modelové řady o kabriolet. Audi TT Roadster byla i přes důkladné maskování spatřena s látkovou střechou. Očekávat lze tak vysouvací ochranné oblouky v případě převrácení vozu a i větrný štít.
Zadní výklopné víko se zdá být poněkud delší ve srovnání s variantou kupé, zatímco interiér se pravděpodobně ukáže jen s minimálními změnami. TT Roadster bude k dispozici se 4-válcovým 2.0-litrovým přeplňovaným benzínovým motorem a to hned ve dvou výkonnostních verzích. První nabídne výkon 230 koní a 370 Nm točivého momentu, druhá pak 310 koní a 380 Nm.
K dispozici bude také úspornější 2,0-litrový turbodiesel o výkonu 184 koní a s 380 Nm točivého momentu. Převodovky jsou v plánu dvě, typická šestistupňovou manuální a pak i šestistupňová automatika. Oficiální odhalení se uskuteční na začátku října na autosalonu v Paříži, s prodejem se počítá od jara roku 2015.
zdroj: Wordcarfans.com, AudiMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.