Prototyp otevřeného Audi TT třetí generace se proháněl včerejším dnem po ulicích Německa. To značí, že jeho premiéru můžeme očekávat už tento rok.
Třetí generace Audi TT byla představena již v březnu na autosalonu v Ženevě, takže přirozeně se v Ingolstadtu rozhodli pro doplnění modelové řady o kabriolet. Audi TT Roadster byla i přes důkladné maskování spatřena s látkovou střechou. Očekávat lze tak vysouvací ochranné oblouky v případě převrácení vozu a i větrný štít.
Zadní výklopné víko se zdá být poněkud delší ve srovnání s variantou kupé, zatímco interiér se pravděpodobně ukáže jen s minimálními změnami. TT Roadster bude k dispozici se 4-válcovým 2.0-litrovým přeplňovaným benzínovým motorem a to hned ve dvou výkonnostních verzích. První nabídne výkon 230 koní a 370 Nm točivého momentu, druhá pak 310 koní a 380 Nm.
K dispozici bude také úspornější 2,0-litrový turbodiesel o výkonu 184 koní a s 380 Nm točivého momentu. Převodovky jsou v plánu dvě, typická šestistupňovou manuální a pak i šestistupňová automatika. Oficiální odhalení se uskuteční na začátku října na autosalonu v Paříži, s prodejem se počítá od jara roku 2015.
zdroj: Wordcarfans.com, Audi
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?