Prototyp otevřeného Audi TT třetí generace se proháněl včerejším dnem po ulicích Německa. To značí, že jeho premiéru můžeme očekávat už tento rok.
Třetí generace Audi TT byla představena již v březnu na autosalonu v Ženevě, takže přirozeně se v Ingolstadtu rozhodli pro doplnění modelové řady o kabriolet. Audi TT Roadster byla i přes důkladné maskování spatřena s látkovou střechou. Očekávat lze tak vysouvací ochranné oblouky v případě převrácení vozu a i větrný štít.
Zadní výklopné víko se zdá být poněkud delší ve srovnání s variantou kupé, zatímco interiér se pravděpodobně ukáže jen s minimálními změnami. TT Roadster bude k dispozici se 4-válcovým 2.0-litrovým přeplňovaným benzínovým motorem a to hned ve dvou výkonnostních verzích. První nabídne výkon 230 koní a 370 Nm točivého momentu, druhá pak 310 koní a 380 Nm.
K dispozici bude také úspornější 2,0-litrový turbodiesel o výkonu 184 koní a s 380 Nm točivého momentu. Převodovky jsou v plánu dvě, typická šestistupňovou manuální a pak i šestistupňová automatika. Oficiální odhalení se uskuteční na začátku října na autosalonu v Paříži, s prodejem se počítá od jara roku 2015.
zdroj: Wordcarfans.com, AudiModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?