Internetem právě prolétla první neoficiální fotografie sedanu třídy S. Stalo se tak více než dva týdny před jeho oficiálním představení
Přes všechny bezpečnostní prověrky, navzdory smluvním závazkům, kterým se musí všichni budoucí zaměstnanci světové stuttgartské automobilky zavázat, utekla do světa první neoficiální fotografie vozu nového provedení třídy S.
Okolnosti úniku nejsou samozřejmě známy. Musíme se však nejprve ptát, zdali se jednalo skutečně o chybu a provinění pracovníka automobilky nebo o neoficiální, nicméně plánovaný manévr. Ke všemu došlo bezmála 14 dní před právě plánovaným představením, ke kterému mělo dojít v metropoli Hamburk na severu Německa a více než 5 měsíců před započetím výroby.
Fotografie nové generace, uvedené pod továrním označením W222, nám dává jen základní pohled a nástin zpracování vozu. Zaujmou musí mohutná příď, dynamicky řezaný přední nárazník, impozantní chromovaná mřížka chladiče, umístěná mezi dvojící světel, vybavených zřejmě LED technologií pro denní svícení. Všemu kontrastuje hladké vedení křivek tvořících kryt motoru, každého upoutá i výrazná linie na boku vozu, táhnoucí se od přídi a pokračující téměř souběžně s klikami dveří a hlubokými prolisy níže.
Podoba interiéru je nám již známa, stejně tak i bohatá výbava, která počítá s vyhřívanými opěrkami loktů, speciálními airbagy, umístěnými v bezpečnostních pásech, řadou speciálních navigačních systémů. Motorizovaná paleta nabídne zřejmě známou paletu čtyřválců, šestiválců, osmiválců a konečně dvanáctiválců o vysokém výkonu 500 koní. Nabídka pojme většinu druhů karoserií jako sedan, kupé, kabriolet, kombi.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?