Nové Mini se začne vyrábět ještě letos. Fotky odhalily změny v interiéru
Třetí generace oblíbeného třídveřového hatchbacku Mini s interním označením F56 se blíží. Továrna na výrobu v Oxfordu právě prochází posledními změnami, stejně tak i výrobní linky. Pracovníci mají od příštího týdne navštěvovat školící semináře a sezení. Dolaďují se detaily, vše se chystá na započetí produkce.
První kusy by se měly objevit ještě tento rok. Uvidíme, zda současná produkce druhé generace v téže továrně neovlivní předpokládané termíny. Její výroba by měla setrvat orientačně dva roky a to až do plnohodnotného nahrazení verzí 2013.
Po dlouhých sedmi letech přichází facelift s novým interiérem. Fotka serveru Reddit na začátku článku jasně znázorňuje podobu palubní desky bez rychloměru ve středu často kritizovaného kruhového panelu. Můžete porovnat se současným provedením - fotka viz níže. Nová všední lokace dynamické podoby rychloměru pod volantem a vedle umístěného otáčkoměru dává tušit spíše motocyklovému pojetí rychlosti. Funkce rychloměru uvnitř středového panelu nahradilo rádio a obrazovka. Po stranách umístěné kulaté výdechy ventilace vystřídaly hranaté. Povšimnout si můžeme do celkového designu se nehodícího volantu, pocházející z některého vozu BMW.
Mluví se o čtyřech možných variantách výbavy, obsahující obrazovku, navigaci a jiné.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.