Nové Mini se začne vyrábět ještě letos. Fotky odhalily změny v interiéru
Třetí generace oblíbeného třídveřového hatchbacku Mini s interním označením F56 se blíží. Továrna na výrobu v Oxfordu právě prochází posledními změnami, stejně tak i výrobní linky. Pracovníci mají od příštího týdne navštěvovat školící semináře a sezení. Dolaďují se detaily, vše se chystá na započetí produkce.
První kusy by se měly objevit ještě tento rok. Uvidíme, zda současná produkce druhé generace v téže továrně neovlivní předpokládané termíny. Její výroba by měla setrvat orientačně dva roky a to až do plnohodnotného nahrazení verzí 2013.
Po dlouhých sedmi letech přichází facelift s novým interiérem. Fotka serveru Reddit na začátku článku jasně znázorňuje podobu palubní desky bez rychloměru ve středu často kritizovaného kruhového panelu. Můžete porovnat se současným provedením - fotka viz níže. Nová všední lokace dynamické podoby rychloměru pod volantem a vedle umístěného otáčkoměru dává tušit spíše motocyklovému pojetí rychlosti. Funkce rychloměru uvnitř středového panelu nahradilo rádio a obrazovka. Po stranách umístěné kulaté výdechy ventilace vystřídaly hranaté. Povšimnout si můžeme do celkového designu se nehodícího volantu, pocházející z některého vozu BMW.
Mluví se o čtyřech možných variantách výbavy, obsahující obrazovku, navigaci a jiné.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.