Mercedes Benz třídy S se blíží a tento vrchol luxusu určí, co bychom v autech mohli vídat v příštích letech. Nyní se ukazuje alespoň na špinážních fotkách.
Kolegy ze serveru Autospies.com někdo pustil až příliš dovnitř nové generace Mercedesu Benz třídy S, což už asi jen těžko bude náhoda. To ale nevadí, hlavní je, že máme před sebou autentické snímky nové generace tohoto fascinujícího luxusního vozu. Nová generace třídy S musí nahradit nejen svou současnou variantu, ale také superluxusní Maybach.
Exteriér krytý maskovací fólií pravděpodobně příliš nepřekvapí, neboť využívá linek, na které jsme u Mercedesu v posledních letech zvyklí. Zajímavější je interiér.
Podobně jako u současné generace zde najdeme masivní středovou konzoli, která na svém vrchu ukrývá rozměrný displej. Displejem je tvořena také kaplička před řidičem, což značí, že "budíky" budou v nové generaci opět digitální s možností přepnutí prakticky na cokoliv.
Na snímky zajímavé novinky se můžete podívat zde.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?