BMW neustává s pokusy o vytvoření strašidelně rychlého SUV a podle všeho již prohání novou nejostřejší variantu zatím nepředstavené třetí generace modelu X5.
BMW X5 je SUV vyznačující se již v základu poměrně slušnými sportovními geny. Přesto se BMW v nedávné době rozhodlo vytvořit ještě nesmyslnější variantu, tentokrát s obřím motorem 4,4 litru a výkonem 555 koní, který se po drobných úpravách objevil i pod kapotou slavného BMW M5.
Zdá se, že prodeje tohoto vozu o velikosti menšího domu nejsou vůbec špatné. Automobilka proto již nyní vyvíjí další generaci tohoto monstra.
Bude se samozřejmě zakládat na budoucí generaci modelu X5, která by se měla představit již velmi brzy. Pod kapotou by se měl uhnízdit ten samý osmiválec, avšak s drobnými vylepšeními, které, jako obvykle, mírně sníží spotřebu a navýší výkon.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?