BMW neustává s pokusy o vytvoření strašidelně rychlého SUV a podle všeho již prohání novou nejostřejší variantu zatím nepředstavené třetí generace modelu X5.
BMW X5 je SUV vyznačující se již v základu poměrně slušnými sportovními geny. Přesto se BMW v nedávné době rozhodlo vytvořit ještě nesmyslnější variantu, tentokrát s obřím motorem 4,4 litru a výkonem 555 koní, který se po drobných úpravách objevil i pod kapotou slavného BMW M5.
Zdá se, že prodeje tohoto vozu o velikosti menšího domu nejsou vůbec špatné. Automobilka proto již nyní vyvíjí další generaci tohoto monstra.
Bude se samozřejmě zakládat na budoucí generaci modelu X5, která by se měla představit již velmi brzy. Pod kapotou by se měl uhnízdit ten samý osmiválec, avšak s drobnými vylepšeními, které, jako obvykle, mírně sníží spotřebu a navýší výkon.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?