Toyota se snaží odpoutat od zbytků současného stylu a nový Auris zavádí designové inovace ještě dále. Se starým Aurisem není společný ani plech.
Toyota Auris je náhradou veleslavné linie modelů Corolla, které se vyráběly od roku 1966. S příchodem Aurisu se jméno Corolla nevytratilo, ale u nás ho už nenajdeme.
První generace Aurisu je vyráběna od roku 2007 a nyní se chystá generace druhá. Toyotě se nepodařilo udržet vzhled novinky pod pokličkou (nebo pokličku sama pootevřela, těžko říci) a nyní si můžeme prohlédnout první snímky.
Vzhled se přibližuje menšímu modelu Yaris, tvary jsou mnohem více řezané, zejména zadní partie vypadají trochu chaotičtěji. Podobně řezaný je také interiér. Přístrojová deska se nachází ve tvaru orientovaném na řidiče, je tedy asymetrická.
Pod kapotou by v Evropě měly být zejména benzínové čtyřválce 1,33 a 1,6 o výkonech 99 a 132 koní. Dieselové motory zastoupí mimo vlastních motorů i dvoulitr od BMW. A samozřejmě se dočkáme i hybridní verze.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?