Nové výkoné kupé M6 postavené na základě v současnosti vyráběné generaci šestkového kupé vyjede pravděpodobně v roce 2013.
Již nyní se o špičkové motorizaci vedou četné spekulace. Server gtspirit.com přinesl poměrně věrohodné vizualizace šestkového kupé v "emkové verzi". Ty vytvořil německý designér Onur Durson. Že se velké kupé kráčející ve šlépějích legendárního modelu 635 CSi zdařilo pochybuje málokdo, dokonale oživuje jeho elegantní linie. O to více je netrpělivě očekávána nová variace na téma M6.
Na vizualizacích je možno spatřit jak by to "šestce" s povytaženými blatníky, masívními nárazníky, křídlem na odtrhové hraně a se čtveřicí laufů výfuků slušelo. Za dva roky by měla vyrazit nová M6 k zákazníkům s 4,4 litrovým vidlicovým osmiválcem pod kapotou. Předpokládá se výkon čítající šest stovek koní a umožňující bavorskému granturismu atakovat rychlost 100 km/h pod čtyři sekundy. V současnosti probíhají intenzivní testy výkonné šestky mimojiné na Nordschleife.
Nová M6 by měla více než zdařile nahradit předcházející generaci, ta působila po designové stránce poněkud těžkopádným dojmem. Bangleovské křivky jí neprospívaly. Nová řada 6 se úspěšně navrací k odkazu předchůdce z osmdesátých let.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.