Nové výkoné kupé M6 postavené na základě v současnosti vyráběné generaci šestkového kupé vyjede pravděpodobně v roce 2013.
Již nyní se o špičkové motorizaci vedou četné spekulace. Server gtspirit.com přinesl poměrně věrohodné vizualizace šestkového kupé v "emkové verzi". Ty vytvořil německý designér Onur Durson. Že se velké kupé kráčející ve šlépějích legendárního modelu 635 CSi zdařilo pochybuje málokdo, dokonale oživuje jeho elegantní linie. O to více je netrpělivě očekávána nová variace na téma M6.
Na vizualizacích je možno spatřit jak by to "šestce" s povytaženými blatníky, masívními nárazníky, křídlem na odtrhové hraně a se čtveřicí laufů výfuků slušelo. Za dva roky by měla vyrazit nová M6 k zákazníkům s 4,4 litrovým vidlicovým osmiválcem pod kapotou. Předpokládá se výkon čítající šest stovek koní a umožňující bavorskému granturismu atakovat rychlost 100 km/h pod čtyři sekundy. V současnosti probíhají intenzivní testy výkonné šestky mimojiné na Nordschleife.
Nová M6 by měla více než zdařile nahradit předcházející generaci, ta působila po designové stránce poněkud těžkopádným dojmem. Bangleovské křivky jí neprospívaly. Nová řada 6 se úspěšně navrací k odkazu předchůdce z osmdesátých let.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?