Mercedesu unikla finální podoba nové generace modelu A poněkud dříve, než chtěl. Tradičním místem úniku je patentový úřad.
Na obrázcích z patentového úřadu je dobře patrná poměrně velká normalizce oproti verzi, kterou nám automobilka představila na autosalonu v Šanghaji. Díky buclatým tvarům vypadá auto výrazně praktičtěji než nedávný koncept.
Na patentových snímcích, které zveřejnil server AutoScoop.be, je prozatím jen klasická, pětidveřová verze. Je možné, že o dvě dveře chudší varianta bude mít více sportovních genů.
Žádné technické parametry patentový úřad přirozeně neuvádí, musíme si tedy počkat na oficiální představení. Očekáváme ho ještě letos.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?