Mercedesu unikla finální podoba nové generace modelu A poněkud dříve, než chtěl. Tradičním místem úniku je patentový úřad.
Na obrázcích z patentového úřadu je dobře patrná poměrně velká normalizce oproti verzi, kterou nám automobilka představila na autosalonu v Šanghaji. Díky buclatým tvarům vypadá auto výrazně praktičtěji než nedávný koncept.
Na patentových snímcích, které zveřejnil server AutoScoop.be, je prozatím jen klasická, pětidveřová verze. Je možné, že o dvě dveře chudší varianta bude mít více sportovních genů.
Žádné technické parametry patentový úřad přirozeně neuvádí, musíme si tedy počkat na oficiální představení. Očekáváme ho ještě letos.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?