Alfa Romeo Giulia: nástupce 159

Jan Ševčík, 19. prosince 2010, 11:40 Google+

Že Alfa Romeo hodlá nahradit svého zástupce ve střední třídě modelem Giulia není žádnou novinkou. Nyní server AutoExpress přinesl zdařilou neoficiální vizualizaci a hrstku informací, které vám níže přinášíme.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Giulia

Giulia | foto: Autoexpresss.co.uk

Sdílejte článek

U Alfy Romeo se blíží střídání stráží. Model 159 který nebyl přijat zákazníky s velkým nadšením především z důvodu vysoké hmotnosti bude poslán do propadliště dějin a nahradí jej zbrusu nová Giulia.

Půjde o další model Alfy, který se po Giuliettě vrátí ke klasickému slovnímu označování modelů. Technický základ jí poskytne Giulietta na na jejíž prodloužené podvozkové platformě vyjede ze závodu v Mirafiori stejně jako její menší sestřička.

Designově Giulia jednoznačně a logicky navazuje na úspěšný nový styl nastolený typy MiTo a Giulietta. Mohutná žralocí příď se té z Giulietty nadmíru podobá, odlišnosti jsou nepatrné jmenujme širší gril masky. Na neoficiálním snímku je ostrá verze s rozšířenými blatníky a velkými koly. Civlnější provedení rozhodně nabídnou poněkud umírněnější vzhled. Boční pohled nabídne nízký ponton karoserie a skromnější prosklení.

I technika pod kapotou bude vycházet ze základu ustanoveného Giuliettou. Základ nabídky budou tvořit přeplňované zážehové čtyřválce objemu 1,4 litru ve dvou výkonových specifikacích 120 a 170 koní. Ty doplní vydařený benzinový přeplňovaný agregát 1750 TBi poskytující výkon solidních 235 koní. V nabídce nebudou chybět ani naftové motory JTD, lze opět předpokládat že budou kopírovat nabídku modelu Giulietta. Nabídnou tedy základní 1,6 JTDM (105 koní) a dvě výkonové verze motoru 2,0 JTDM 140 a 170 koní.

Vrchol nabídky v duchu tradice Alfy Romeo bude představovat provedení Quadrifoglio s pohonem všech kol a výkonem 300 koňských sil. Pod jeho kapotou by se měla objevit šestiválcová jednotka Pentastar s přímým vstřikováním paliva o objemu 3,3 litru z chovu Chrysleru.

Již standardem u posledních Alf Romeo je vybavení systémem nastavení třech provozních režimů DNA. Zdá se, že Giulia bude mít solidní techniku ukrytou v líbivém stylingu. Vedení koncernu Fiat doufá, že se bude prodávat stejně dobře jako typy MiTo a Giulietta.

Zdroj: AutoExpress

 

Vytisknout

Diskuze: Alfa Romeo Giulia: nástupce 159

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Sierra All Terrain HD

GMC Sierra All Terrain HD - drsňák z Detroitu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud