Že Alfa Romeo hodlá nahradit svého zástupce ve střední třídě modelem Giulia není žádnou novinkou. Nyní server AutoExpress přinesl zdařilou neoficiální vizualizaci a hrstku informací, které vám níže přinášíme.
U Alfy Romeo se blíží střídání stráží. Model 159 který nebyl přijat zákazníky s velkým nadšením především z důvodu vysoké hmotnosti bude poslán do propadliště dějin a nahradí jej zbrusu nová Giulia.
Půjde o další model Alfy, který se po Giuliettě vrátí ke klasickému slovnímu označování modelů. Technický základ jí poskytne Giulietta na na jejíž prodloužené podvozkové platformě vyjede ze závodu v Mirafiori stejně jako její menší sestřička.
Designově Giulia jednoznačně a logicky navazuje na úspěšný nový styl nastolený typy MiTo a Giulietta. Mohutná žralocí příď se té z Giulietty nadmíru podobá, odlišnosti jsou nepatrné jmenujme širší gril masky. Na neoficiálním snímku je ostrá verze s rozšířenými blatníky a velkými koly. Civlnější provedení rozhodně nabídnou poněkud umírněnější vzhled. Boční pohled nabídne nízký ponton karoserie a skromnější prosklení.
I technika pod kapotou bude vycházet ze základu ustanoveného Giuliettou. Základ nabídky budou tvořit přeplňované zážehové čtyřválce objemu 1,4 litru ve dvou výkonových specifikacích 120 a 170 koní. Ty doplní vydařený benzinový přeplňovaný agregát 1750 TBi poskytující výkon solidních 235 koní. V nabídce nebudou chybět ani naftové motory JTD, lze opět předpokládat že budou kopírovat nabídku modelu Giulietta. Nabídnou tedy základní 1,6 JTDM (105 koní) a dvě výkonové verze motoru 2,0 JTDM 140 a 170 koní.
Vrchol nabídky v duchu tradice Alfy Romeo bude představovat provedení Quadrifoglio s pohonem všech kol a výkonem 300 koňských sil. Pod jeho kapotou by se měla objevit šestiválcová jednotka Pentastar s přímým vstřikováním paliva o objemu 3,3 litru z chovu Chrysleru.
Již standardem u posledních Alf Romeo je vybavení systémem nastavení třech provozních režimů DNA. Zdá se, že Giulia bude mít solidní techniku ukrytou v líbivém stylingu. Vedení koncernu Fiat doufá, že se bude prodávat stejně dobře jako typy MiTo a Giulietta.
Zdroj: AutoExpress
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?