Ve Wolfsburgu mají zřejmě problémy s loajalitou zaměstnanců.Po připravovaném Tiguanu unikl i snímek připravované generace VW Passat. Opět ji přinesl AutoWeek.
Unikl jen jeden snímek zachycující přední část sedanu Passat. Opět pochází z oficiální brožury. Po internetu již kolovaly fotky zamaskovaných exemplářů a německé servery přišly s jeho náčrtky.
Jak se dalo asi očekávat půjde i Passat v nastoleném trendu současného designu značky. Snoubí se v něm hrany a obliny, maska chladiče je podobná té v Polu nebo Golfu. Oproti ostatním modelům vypadá poněkud hranatěji, což v rámci střední manažerské třídy není naškodu. K dispozici budou již tradičně verze sedan a kombi.
Volkswagen se chce touto novou generací více zaměřit i na zákazníky, kteří upřednostňují vyšší hráče ve třídě jako třídu C od Mercedesu a BMW řady 3. Patrné to má být prý převážně v interiéru.
Pod kapotu Passatu zamíří ucelená nabídka motorových jednotek. Zážehové 1,4 TSI a 1,8 TSI, paleta vznětových jednotek se bude skládat z několika variant jednotek 1,6 TDI a 2,0 TDI. Pro milovníky sportovních verzí se připravuje model označený R, u něj se předpokládá nasazení přeplňované zážehové jednotky objemu 2,0 litru o výkonu 270 koní.
Finální sériovou verzi Volkswagen ukáže v září na autosalonu v Paříži.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.