Během monotónní jízdy po plzeňské dálnici D5 upoutala naši pozornost dvojice vozů Škoda Roomster s registračními čísly začínajícími obligátním „F“. A světe div se, jednalo se o faceliftované modely zcela bez maskování.
Oproti nyní prodávanému Roomsteru zaujme především přepracovaný přední nárazník s do boků posunutými svislými příčkami. Spolu s vodorovnou dopředu vystrčenou lištou vzdáleně připomíná nový Volkswagen Polo.Lehce rozšířena byla maska chladiče i přední světlomety, přičemž mezi oběma díly nyní najdete menší mezeru. Výsledkem je nepoměrně elegantnější a opticky rozkročenější příď, díky které vůz nevypadá tak vysoký, jaký doopravdy je. V zadních partiích Roomsteru se naopak nezměnilo zhola nic.Škoda Roomster je na trhu od roku 2006, kdy se mladoboleslavští rozhodli vstoupit do pro ně dosud neznámého segmentu rodinných MPV. Faceliftovaný model by se měl představit v březnu na ženevském autosalonu. Tam ho doplní i modernizovaná Fabia, která námi vyfocené úpravy Roomsteru zřejmě také podědí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?