Během monotónní jízdy po plzeňské dálnici D5 upoutala naši pozornost dvojice vozů Škoda Roomster s registračními čísly začínajícími obligátním „F“. A světe div se, jednalo se o faceliftované modely zcela bez maskování.
Oproti nyní prodávanému Roomsteru zaujme především přepracovaný přední nárazník s do boků posunutými svislými příčkami. Spolu s vodorovnou dopředu vystrčenou lištou vzdáleně připomíná nový Volkswagen Polo.Lehce rozšířena byla maska chladiče i přední světlomety, přičemž mezi oběma díly nyní najdete menší mezeru. Výsledkem je nepoměrně elegantnější a opticky rozkročenější příď, díky které vůz nevypadá tak vysoký, jaký doopravdy je. V zadních partiích Roomsteru se naopak nezměnilo zhola nic.Škoda Roomster je na trhu od roku 2006, kdy se mladoboleslavští rozhodli vstoupit do pro ně dosud neznámého segmentu rodinných MPV. Faceliftovaný model by se měl představit v březnu na ženevském autosalonu. Tam ho doplní i modernizovaná Fabia, která námi vyfocené úpravy Roomsteru zřejmě také podědí.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?