Citroënu unikly první fotografie nové C3. Stalo se tak na předváděčce pro dealery Citroënu.
Citroën C3 už inovaci potřebuje jako sůl. Však už se taky pilně chystá, vlastně je již hotova.
Citroen ji dealerům ukázal na předváděčce, ti si ji neváhali vyfotit a fotografie poslat na server World Car Fans.
Současná generace Citroenu C3 přišla na trh v roce 2002. V roce 2006 automobil dostal facelift, který jeho život o pár let prodloužil.
Novinka dostane modernější design, který se lépe zařadí do současné linie vozů se dvěma šípy ve znaku. Představit by senová generace měla ještě letos.
Fotografie najdete na serveru World Car Fans.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?