Petr Vraj před prvním závodem sezóny

Vraj, Petr
Vraj, Petr, foto: Archiv jezdce
Jan Mikulík 7. dubna 2017 08:48
Sdílej:

V loňské sezóně Petr Vraj opanoval svou třídu 18 i skupinu 14-18, když všechny starty s Favoritem proměnil ve vítězství. Co chystá pro letošní sezónu jsme se ho zeptali před startem rallysprintu Kopná.

Loňská sezóna s Favoritem byla velmi úspěšná. Co chystáš na tu letošní?

Přes zimu jsem se snažil co nejlépe se připravit na další sezónu takže jsem hodně makal na fyzičce. Také jsme se snažili sehnat peníze na další rok. I když se  nám podařilo proti loňsku sehnat nějaké další peníze na starty s R2 to pořád nestačí. Proto pojedeme zase s naším rodinným Favoritem. Kromě našich dosavadních partnerů Pojistímeauto, APV servis, GDS Technology a Lasercore jsme pro letošek navázali spolupráci s Vančík motorsport a Rallye Designem. Takže Jarda Vančík připravuje motor do našeho Favorita a ve Zlínském Rallye Designu vznikl nový polep.

 

Technika tedy zůstává stejná a na jakých závodech tě uvidíme?

Favorit je otestován do třídy 18 takže se sním můžeme účastnit pouze Rallysprintsérie. Proto bychom chtěli odjet celý tento šampionát a pokusit se obhájit obě loňská první místa. Na konci léta samozřejmě pojedeme Barumku a v prosinci Mikuláš rally kde chceme hlavně bavit diváky.

 

Proslýchá se, že připravujete i nějakou akci pro fanoušky. Můžeš prozradit něco víc?

Máme připravenu soutěž jejíž výherce bude mít možnost svést se jako spolujezdec ve Favoritu na testu před Barum rally. Více o této soutěži se dozvíte po rallysprintu Kopná na FB stránkách Randy historic racing klubu pod jehož hlavičkou budeme startovat i tento rok.

Děkujeme za rozhovor a přejeme hodně úspěchu v letošní sezóně.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.