V loňské sezóně Petr Vraj opanoval svou třídu 18 i skupinu 14-18, když všechny starty s Favoritem proměnil ve vítězství. Co chystá pro letošní sezónu jsme se ho zeptali před startem rallysprintu Kopná.
Loňská sezóna s Favoritem byla velmi úspěšná. Co chystáš na tu letošní?
Přes zimu jsem se snažil co nejlépe se připravit na další sezónu takže jsem hodně makal na fyzičce. Také jsme se snažili sehnat peníze na další rok. I když se nám podařilo proti loňsku sehnat nějaké další peníze na starty s R2 to pořád nestačí. Proto pojedeme zase s naším rodinným Favoritem. Kromě našich dosavadních partnerů Pojistímeauto, APV servis, GDS Technology a Lasercore jsme pro letošek navázali spolupráci s Vančík motorsport a Rallye Designem. Takže Jarda Vančík připravuje motor do našeho Favorita a ve Zlínském Rallye Designu vznikl nový polep.
Technika tedy zůstává stejná a na jakých závodech tě uvidíme?
Favorit je otestován do třídy 18 takže se sním můžeme účastnit pouze Rallysprintsérie. Proto bychom chtěli odjet celý tento šampionát a pokusit se obhájit obě loňská první místa. Na konci léta samozřejmě pojedeme Barumku a v prosinci Mikuláš rally kde chceme hlavně bavit diváky.
Proslýchá se, že připravujete i nějakou akci pro fanoušky. Můžeš prozradit něco víc?
Máme připravenu soutěž jejíž výherce bude mít možnost svést se jako spolujezdec ve Favoritu na testu před Barum rally. Více o této soutěži se dozvíte po rallysprintu Kopná na FB stránkách Randy historic racing klubu pod jehož hlavičkou budeme startovat i tento rok.
Děkujeme za rozhovor a přejeme hodně úspěchu v letošní sezóně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.