EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Rozhovor s Lukášem Pondělíčkem nejen o rally Hustopeče a Krkonošském klouzání.
Rally Hustopeče, dva defekty, šotolina, pěkné počasí - jak se ti jelo a jak jsi spokojený se svou jízdou?
V Hustopečích je to tradičně rozbité, takže jsem se snažil jet tak, aby to nestálo moc peněz a neublížit autu. Škoda těch defektů. Vyplatilo se, konkurence se vyřadila sama. Na závěr jsem pomohl uhasit auto Štefanovi a ještě si dojet pro třetí flek. Počasí vyšlo, byl to jeden z těch hezkých povedených závodů.
Ve večerním servisu jsi říkal, že je potřeba se svézt dobře a pěkným autem. Byl úkol splněn? Jasný, krásný svezení ...
V Krkonoších ti patřilo celkové deváté místo, jak hodnotíš Rally Krkonoše z pohledu za volantem?
Škoda toho deště. To auto je na vodě takové nesvé a ještě když se zajede do úzkého lesa - je těžké to řídit a nenabourat. Do druhé rundy jsme se rozhodli nechat mokré gumy. To byla chyba, asfalt schnul velice rychle a já ty gumy úplně zhulil ... A k tomu v cíli RZ8 defekt... Ale třetí flek se počítá :-)
Zdálo se z onboardů, že to tam opravdu pěkně klouzalo, vyhýbaly se ti krize? Klouzalo to pekelně hlavně na RZ1 a RZ2. Snažím se jet tak aby krize nepřišly. Raději zvolním když vidím, že je to přes hranu.
Čeká tě rally bohemia, velmi náročná soutěž s krásnými tratěmi. Jak probíhá příprava a s jakou tradiční taktikou nebo cílem pojedeš do Boleslavi?
Měli jsem dva testy v Bělé. Ještě nikdy jsem Bohemku nedojel, takže se zaměřím na dojetí. Pojedu si svoje, uvidíme až se to rozjede, jestli bude třeba nějak tahat a hnát auto do extrému....
Ještě jsem v denním tisku viděl reklamu na nějaký projekt, o co přesně šlo?
Šlo o propagaci stránek www.automodul.cz . Byla tam soutěž o svezení se mnou. Myslím, že akce v Bělé se povedla a klienti i výherci byli spokojení.
Děkuji a těším se na Vás v Boleslavi
Taky děkujeme
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.