EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Rozhovor s Lukášem Pondělíčkem nejen o rally Hustopeče a Krkonošském klouzání.
Rally Hustopeče, dva defekty, šotolina, pěkné počasí - jak se ti jelo a jak jsi spokojený se svou jízdou?
V Hustopečích je to tradičně rozbité, takže jsem se snažil jet tak, aby to nestálo moc peněz a neublížit autu. Škoda těch defektů. Vyplatilo se, konkurence se vyřadila sama. Na závěr jsem pomohl uhasit auto Štefanovi a ještě si dojet pro třetí flek. Počasí vyšlo, byl to jeden z těch hezkých povedených závodů.
Ve večerním servisu jsi říkal, že je potřeba se svézt dobře a pěkným autem. Byl úkol splněn? Jasný, krásný svezení ...
V Krkonoších ti patřilo celkové deváté místo, jak hodnotíš Rally Krkonoše z pohledu za volantem?
Škoda toho deště. To auto je na vodě takové nesvé a ještě když se zajede do úzkého lesa - je těžké to řídit a nenabourat. Do druhé rundy jsme se rozhodli nechat mokré gumy. To byla chyba, asfalt schnul velice rychle a já ty gumy úplně zhulil ... A k tomu v cíli RZ8 defekt... Ale třetí flek se počítá :-)
Zdálo se z onboardů, že to tam opravdu pěkně klouzalo, vyhýbaly se ti krize? Klouzalo to pekelně hlavně na RZ1 a RZ2. Snažím se jet tak aby krize nepřišly. Raději zvolním když vidím, že je to přes hranu.
Čeká tě rally bohemia, velmi náročná soutěž s krásnými tratěmi. Jak probíhá příprava a s jakou tradiční taktikou nebo cílem pojedeš do Boleslavi?
Měli jsem dva testy v Bělé. Ještě nikdy jsem Bohemku nedojel, takže se zaměřím na dojetí. Pojedu si svoje, uvidíme až se to rozjede, jestli bude třeba nějak tahat a hnát auto do extrému....
Ještě jsem v denním tisku viděl reklamu na nějaký projekt, o co přesně šlo?
Šlo o propagaci stránek www.automodul.cz . Byla tam soutěž o svezení se mnou. Myslím, že akce v Bělé se povedla a klienti i výherci byli spokojení.
Děkuji a těším se na Vás v Boleslavi
Taky děkujeme
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.