EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Rozhovor s Lukášem Pondělíčkem nejen o rally Hustopeče a Krkonošském klouzání.
Rally Hustopeče, dva defekty, šotolina, pěkné počasí - jak se ti jelo a jak jsi spokojený se svou jízdou?
V Hustopečích je to tradičně rozbité, takže jsem se snažil jet tak, aby to nestálo moc peněz a neublížit autu. Škoda těch defektů. Vyplatilo se, konkurence se vyřadila sama. Na závěr jsem pomohl uhasit auto Štefanovi a ještě si dojet pro třetí flek. Počasí vyšlo, byl to jeden z těch hezkých povedených závodů.
Ve večerním servisu jsi říkal, že je potřeba se svézt dobře a pěkným autem. Byl úkol splněn? Jasný, krásný svezení ...
V Krkonoších ti patřilo celkové deváté místo, jak hodnotíš Rally Krkonoše z pohledu za volantem?
Škoda toho deště. To auto je na vodě takové nesvé a ještě když se zajede do úzkého lesa - je těžké to řídit a nenabourat. Do druhé rundy jsme se rozhodli nechat mokré gumy. To byla chyba, asfalt schnul velice rychle a já ty gumy úplně zhulil ... A k tomu v cíli RZ8 defekt... Ale třetí flek se počítá :-)
Zdálo se z onboardů, že to tam opravdu pěkně klouzalo, vyhýbaly se ti krize? Klouzalo to pekelně hlavně na RZ1 a RZ2. Snažím se jet tak aby krize nepřišly. Raději zvolním když vidím, že je to přes hranu.
Čeká tě rally bohemia, velmi náročná soutěž s krásnými tratěmi. Jak probíhá příprava a s jakou tradiční taktikou nebo cílem pojedeš do Boleslavi?
Měli jsem dva testy v Bělé. Ještě nikdy jsem Bohemku nedojel, takže se zaměřím na dojetí. Pojedu si svoje, uvidíme až se to rozjede, jestli bude třeba nějak tahat a hnát auto do extrému....
Ještě jsem v denním tisku viděl reklamu na nějaký projekt, o co přesně šlo?
Šlo o propagaci stránek www.automodul.cz . Byla tam soutěž o svezení se mnou. Myslím, že akce v Bělé se povedla a klienti i výherci byli spokojení.
Děkuji a těším se na Vás v Boleslavi
Taky děkujeme
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?