EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Posádka Pondělíček - Stross dojela dojela na Vsetíně na čtvrtém místě. Celkově to dalo na 27. místo absolutně.
Celkově letos Ponďa startoval na čtyřech závodech rallysprintového mistrovství a celkově to dalo na páté místo v celkoé tabulce hodnocení. Povídal jsem sis ním o Vsetínu
Ve Vsetíně bylo chladné počasí, ale hlavně sucho. Jak sis užil rally Vsetín?
Sice pomněrně chladné počasí ale sucho. Počasí bylo super, přesně co jsem potřeboval. Pojali jsme Vsetín jako test.
Podle tvých průjezdů se zdálo, že je něco jinak. Co se zplešilo?
Překopali jsme celé auto. Jiné destičky, jiný posez a volant, jiný diferenciál. Absolutně jsme změnili geometrii a tlaky v pneumatikách. Po každé RZ jsme měřili tlaky a teploty pneumatik a pečlivě stahovali data. V každém servisu měnili nastavení geometrie. Myslím, že se povedlo najít pro mě daleko lepší pocit z auta .
Podle dosahovaných časů ti moc neseděla druhá Rz kolem přehrady a také jsi nabral ztrátu na poslední RZ, kde byla chyba?
Chyba nebyla. Já prostě ten sešup do cíle nedržel. Škoda tam jen tak pro nic za nic rozbít auto. Brynda s Dunou se prali o titul a valili dolu na 6tku plnej, já jel v klidu na 5tku. Překvapil mě Vrkoslav jel hodně rychle.
Po Vsetíně jste startovali na Setkání mistrů, kde bylo krásné podzimní sluníčko, jak ji se loučil se sezónou?Naprosto super počasí, spousta lidí a přišlo se podívat i dost kámošů z Litoměřic. Udělali jsme ještě po Vsetíně nějaké změny a hned to bylo vidět na časech – kvalifikaci jsem mezi 2kolkama vyhrál o sekundu na kolo. Škoda té chyby ve finálové jízdě …. Myslím ,že se povedlo najít dobré nastavení na příští sezónu.
Opět asi budeš startovat na Pražském Rallysprintu. Chystáš nějaké překvapení jako loni?
Chtěl jsem jet s někým slavným, ale budeme s Jirkou pokračovat v testování C2 , jede se tam nová RZ tak jsem zvědav. Budeme ještě jinak nastavovat zadní stabilizátor a diferák. Musím v příští sezóně víc tahat :-)
Definitvivně poslední soutěží je poměrně oblíbená Mikuláš Rally Slušovice, neuvidíme tě ještě tam?Néé , je to dálka. A motor C2 má ujeto 1070 km, takže hned po sprintu jde na repasi.
Děkuji za rozhovor
Také moc děkuji.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?