EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Po Barum rally následovala desetidenní oprava vozu a start ve Vyškově.
Přečtěte si další pokračování rozhovoru s Petrem Zedníkem. Jak to tak vypadá, tak ani Vyškov nemáte daleko? „Je to pro nás opět domácí soutěž,“ Někteří jezdci si tratě ve Vyškově pochvalují, jiní méně. Jak je to u Vás? "Tratě jsou zde příliš rychlé a to nevyhovuje naší Fiestě. Mám rád technickou trať a to se ve Vyškově nenajde. Obzvláště letošnímu,“ Ono najít v okolí Vyškova technickou trať je poměrně problém. „Samozřejmě, že se těžko hledají tratě, ale Vyškov letos byl hrozný. Rychlé a pak to zpomalíme přes pole. No co to je,"
Pojďme na souboje na trati. Po celou dobu soutěže jste se bojoval s Dohnalem, Dunovským, Novákem. Ale Jan Dohnal převyšoval. Dá se mu stačit? "Měl nový motor ve svém Cliu a sekundovat se mu nedalo,“ Kde tedy hledat příčiny ztráty? „Jeli jsme celkem rychle. Pak ale praskly výfukové svody a výkon byl o poznání horší než na Barum rally, ale celkově jsme s výsledkem spokojeni,“ Vyškov máte za sebou, jaké je tedy vaše hodnocení soutěže? “Celkově jsem rád, že proháním mladší kluky. Moc pěkně jsem si zazávodil. Byla to bitva do posledních metrů. Soutěž je to domácí, tak nemůžu moc kritizovat ale celkově se mi to opravdu líbilo,“
Petr Zedník s Milanem Pražákem skončili na Admiral Rally Vyškov na čtvrtém místě ve třídě. Ztráta na třetího Václava Dunovského byla deset vteřin, a na druhého Antonína Nováka třináct. Jan zvítězil o minutu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.