Lukáš Pondělíček o nepovedeném Krumlovu

Pondělíček, Lukáš
Pondělíček, Lukáš, foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz
Tomáš Urban 7. června 2010 21:11
Sdílej:

V době mezi Krumlovem a Hustopečemi jsem si popovídal s Lukášem Pondělíčkem nejen o nepovedeném Krumlovu + Onboard

Rally Český Krumlov je tradiční soutěží. Jak hodnotíš formát soutěže? Přece jen hodně přejezdů, ale vyvážené dlouhými a kvalitními rychlostkami..

L.P.: Krumlov tradičně perfektní, hlavně retardéry z velkých balíků slámy jsou super. Škoda počasí … Na onboardech z Krumlova je vidět, že druhý průjezd vložkami byl díky počasí spíše na šotolinové gumy.

L.P.: Máš pravdu, ale já vyrazil na mediích snad jako jediný… k tomu ne zrovna moc dobře zvolené nastavení podvozku a k tomu špatně svítící  rampa. Sice jsem ji doma předělával, ale pořád to není ono. Taky snad příště v dešti vymyslím lepší nastavení podvozku. Rampu pojedu určitě starou z maxe. Tu jsem vyráběl sám, z onboardů je vidět, že funguje líp než originál.

 

 Na druhém průjezdu Kohoutem jsi se potkal s dřevěnou srnkou. Jak k tomu došlo a v jakém stavu je auto?

L.P.: Prostě jsem šel pozdě na brzdy a už to bylo… je to vidět na onboardu. Auto je potlučené, ale ne nějak zásadně. V podstatě vlastni silou, i když bez zadního kola, vyjelo na vozík.  

Onboard z havárie najdete ZDE

 Už koncem týdne tě čekají Hustopeče. Startuješ zde pravidelně.  Jak se ti líbí soutěž mezi vinicemi? L.P.:  Startoval jsem tu pokaždé  a vždy se dá umístění považovat za úspěch. Hustopeče jsou spojené s moji kariérou. Začínali jsme tady a líbí se mi tu moc. Poslední dobou jsou tratě dost rozbité. Už v roce 2004 jsem tady dojel první závod ČMPR (druhý závod v životě)   a hned vítězství. Pak ani nevím kolikrát jsem tu byl na bedně :-) Jediné na co si teď vzpomenu je pořadí A6 po prvním dnu v roce 2007 1. Kopecký, 2.Peták, 3. Ponďa, tenkrát ještě s Felicií Kit Car.  S jakým cílem pojedeš Hustopeče? L.P.: Já bych chtěl jet na bednu, ale vzhledem k výsledkům v letošním mistráku se budu snažit dojet do cíle. Snad bude sucho, mokro C2 moc nesvědčí. 

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.