V době mezi Krumlovem a Hustopečemi jsem si popovídal s Lukášem Pondělíčkem nejen o nepovedeném Krumlovu + Onboard
Rally Český Krumlov je tradiční soutěží. Jak hodnotíš formát soutěže? Přece jen hodně přejezdů, ale vyvážené dlouhými a kvalitními rychlostkami..
L.P.: Krumlov tradičně perfektní, hlavně retardéry z velkých balíků slámy jsou super. Škoda počasí … Na onboardech z Krumlova je vidět, že druhý průjezd vložkami byl díky počasí spíše na šotolinové gumy.
L.P.: Máš pravdu, ale já vyrazil na mediích snad jako jediný… k tomu ne zrovna moc dobře zvolené nastavení podvozku a k tomu špatně svítící rampa. Sice jsem ji doma předělával, ale pořád to není ono. Taky snad příště v dešti vymyslím lepší nastavení podvozku. Rampu pojedu určitě starou z maxe. Tu jsem vyráběl sám, z onboardů je vidět, že funguje líp než originál.
Na druhém průjezdu Kohoutem jsi se potkal s dřevěnou srnkou. Jak k tomu došlo a v jakém stavu je auto?
L.P.: Prostě jsem šel pozdě na brzdy a už to bylo… je to vidět na onboardu. Auto je potlučené, ale ne nějak zásadně. V podstatě vlastni silou, i když bez zadního kola, vyjelo na vozík.
Onboard z havárie najdete ZDE
Už koncem týdne tě čekají Hustopeče. Startuješ zde pravidelně. Jak se ti líbí soutěž mezi vinicemi? L.P.: Startoval jsem tu pokaždé a vždy se dá umístění považovat za úspěch. Hustopeče jsou spojené s moji kariérou. Začínali jsme tady a líbí se mi tu moc. Poslední dobou jsou tratě dost rozbité. Už v roce 2004 jsem tady dojel první závod ČMPR (druhý závod v životě) a hned vítězství. Pak ani nevím kolikrát jsem tu byl na bedně :-) Jediné na co si teď vzpomenu je pořadí A6 po prvním dnu v roce 2007 1. Kopecký, 2.Peták, 3. Ponďa, tenkrát ještě s Felicií Kit Car. S jakým cílem pojedeš Hustopeče? L.P.: Já bych chtěl jet na bednu, ale vzhledem k výsledkům v letošním mistráku se budu snažit dojet do cíle. Snad bude sucho, mokro C2 moc nesvědčí.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?