V době mezi Krumlovem a Hustopečemi jsem si popovídal s Lukášem Pondělíčkem nejen o nepovedeném Krumlovu + Onboard
Rally Český Krumlov je tradiční soutěží. Jak hodnotíš formát soutěže? Přece jen hodně přejezdů, ale vyvážené dlouhými a kvalitními rychlostkami..
L.P.: Krumlov tradičně perfektní, hlavně retardéry z velkých balíků slámy jsou super. Škoda počasí … Na onboardech z Krumlova je vidět, že druhý průjezd vložkami byl díky počasí spíše na šotolinové gumy.
L.P.: Máš pravdu, ale já vyrazil na mediích snad jako jediný… k tomu ne zrovna moc dobře zvolené nastavení podvozku a k tomu špatně svítící rampa. Sice jsem ji doma předělával, ale pořád to není ono. Taky snad příště v dešti vymyslím lepší nastavení podvozku. Rampu pojedu určitě starou z maxe. Tu jsem vyráběl sám, z onboardů je vidět, že funguje líp než originál.
Na druhém průjezdu Kohoutem jsi se potkal s dřevěnou srnkou. Jak k tomu došlo a v jakém stavu je auto?
L.P.: Prostě jsem šel pozdě na brzdy a už to bylo… je to vidět na onboardu. Auto je potlučené, ale ne nějak zásadně. V podstatě vlastni silou, i když bez zadního kola, vyjelo na vozík.
Onboard z havárie najdete ZDE
Už koncem týdne tě čekají Hustopeče. Startuješ zde pravidelně. Jak se ti líbí soutěž mezi vinicemi? L.P.: Startoval jsem tu pokaždé a vždy se dá umístění považovat za úspěch. Hustopeče jsou spojené s moji kariérou. Začínali jsme tady a líbí se mi tu moc. Poslední dobou jsou tratě dost rozbité. Už v roce 2004 jsem tady dojel první závod ČMPR (druhý závod v životě) a hned vítězství. Pak ani nevím kolikrát jsem tu byl na bedně :-) Jediné na co si teď vzpomenu je pořadí A6 po prvním dnu v roce 2007 1. Kopecký, 2.Peták, 3. Ponďa, tenkrát ještě s Felicií Kit Car. S jakým cílem pojedeš Hustopeče? L.P.: Já bych chtěl jet na bednu, ale vzhledem k výsledkům v letošním mistráku se budu snažit dojet do cíle. Snad bude sucho, mokro C2 moc nesvědčí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.