S Lukášem Pondělíčkem jsem si povídal po rally Příbram. Na Bohemii chystá zajímavé auto.
V Příbrami se sešla opět pěkná konkurence. Je jasné, že na S1600 to nestačilo. Poprvní etapě ti patřilo sedmé místo za Tondou Matysem. RZ v páteční etapě ti neseděly, nebo jsi stále hledal ten správný rytmus? Nebo vadila tma? L.P: Na RZ 2 jsem byl dlouho venku ve škarpě a na RZ 3 byla obrovská krize auto mohlo být na kaši. Jinak se mi jelo super. Na některých zkouškách ti dal Tonda i dvacet vteřin. Byly náročné tratě nebo se vyskytly nějaké problémy s jezdcem nebo technikou? Pravdou je, že Tonda se krásně sžil s autem.
Jak říkám dělal jsem chyby a v sobotu jsem měl 2 defekty.
Celkově zhodnoť Příbram z pohledu jezdce.
Mě se tam líbi není co vytýkat. Na příští sezńu chystáš nové auto.
Jo jo, koupil jsem Citroen S1600 od Martina Prokopa.
Jaká bude první soutěž s novou hračkou?
Náročná Bohemka.
Další otázka bude směřovat do další sezóny, jaké jsou plány a cíle?
Jezdit na bednu v A a v A6 ve velkém mistráku.
Nemůžu se nezeptat na historii auta a také proč změna, C2R2 už ti nestačí?
Historie vozu je Sordo, Prokop, Pondělíček. Už nechci jezdit na závody s tím, že sopeřit S1600 a R3 s autem, které má o padesát koní méně.
Rally Bohemia 2009 startuje 16.-.17.10 2009
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.