Václav Dunovský startoval se Suzuki Ignis S1600 na posledním podniku rallysprintového mistrovství v Třebíči.
Vraťme se ale ještě krátce ke Kopné. Tam jste předváděli obrovský souboj a nakonec zvítězili ve třídě, jak těžká letošní Kopná byla?
V.D.: Kopná je sama o sobě přetěžká soutěž, její letošní obtížnost pro nás byla umocněna velkou konkurencí ve třídě N2. Kluci jeli naprosto skvěle, takže jsme museli hodně bojovat. David ale podal výborný výkon a i díky jeho přesnému vedení jsme v závěru strhli vítězstvína naši stranu. S ostaními jsme se ale shodli, že tentokrát už to bylo opravdu jen o miniaturních chybách.
V Třebíči jste absolvovali první kilometry s vozem Ignis S1600, jak težký byl přechod z Hondy do Suzuki?
V.D. Přechod je to vlastně extrémní - s vozy skupiny A nemám žádnou závodní zkušenost, navíc můj jízdní styl z Hondy se nedá téměř nijak použít v S1600, takže jsem začínal od nuly.
Nakonec z toho bylo druhé místo, po problémech soupěřů, ale na to se histore neptá, jak těžký byl Třebíč na vodě a s novým vozem?
V.D.: Ignis je stále skvělé auto, které určitě nepatří do starého železa a jelo se mi i v tom strašném počasí opravdu perfektně. S1600 je prostě opravdové závodní auto.
Děkuji za rozhovor.
Foto: Šedivec
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?