Druhé místo ve třídě obsadila posádka Pondělíček – Dresler. Jak hodnotí rally jezdec?
Rally Hustopeče máš úspěšně za sebou, jak hodnotíš soutěž z organizačního hlediska?L.P.: No zatím nejhorší co kdy hustopečtí předvedli …. Ten brod, to byla kravina., dále rozbité tratě a velice nebezpečné rychlé úseky mezi stromy. V servisní zńě zmatek. Jediné co bylo super, bylo „traktorování“. Ještě k tomu brodu na 1 RZ, někteří jezdci mluvili o zkroucení kotoučů brzd a výfuků po jeho průjezdu?L.P.: Jasná věc. Byla to blbost brod se má proletět, ne v něm zastavit. A ten výjezd - Matys (C2 R2 MAX) tam nechal 1200EUR ( pozn. aut. - na výjezdu z brodu poškozené kolo a další následky jeho průjezdu).
Polák Habaj byl velmi rychlý, nedalo se s ním závodit?L.P.:Já jedu rally hlavou. Pátek byl hodně nebezpečný. Jel jsem na jistotu a v klidu a kromě Šlehačky (Šlehofera) a poláka si na mě nikdo nesáhl. V sobotu už jsem jel časy s Habajem a několikrát jsem mu i dal. Jsem spokojený s výsledkem. Páteční ztrátu způsobila chyba ve volbě gum, nebo ti prostě noční závodění a kluzká a rozbitá trať nesedí?L.P.: Gumy byly ok. Kluzká noční trať nevadí , ale nebezpečná ,to mi vadí když - letíš z kopce 170 mezi stromami, skoro 2km v kuse.
Kde tě uvidíme na dalších závodech?
L.P.: Jsem pozvaný na Rallyshow do Hradce králové (5.7. 2009) a pak velký test před Barum Rally. Nic jiného se zatím nechystá.
Fotografie posádky naleznete pod článkem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.