Lukáš Pondělíček s Pavlem Dreslerem mají za sebou úspěšné vystoupení na Rally Český Krumlov.
Lukáš Pondělíček s Pavlem Dreslerem dovedli jejich Citroen C2 R2 MAX do cíle Rally Český Krumlov. Jak strastiplná cesta to byla říká už sám jezdec.
Jak hodnotíš rychlostní zkoušky této tradiční soutěže?L.P.: Krumlov je nejhezčí Česká rallye , takže naprosto super . Po první etapě v servisu bylo rušno, co přesně se dělo? L.P.: Asi v desáté minutě 45min servisu mechanici našli díru v převodovce zaviněnou výrobní vadou … musel jsem rychle koupit novou převodovku od Tomáše Pletky , ale nezbývalo moc casu na výměnu a jelikož si připravuji auto sám (dělám to za hodinu) a v manuálu je jasné kolik převodovka ujede km (nepočítá se s výměnou při závodě ) měnili ji kluci prvně v životě za 30 minut, což není špatné. Protáhli jsme servis o 12 minut což znamenalo pentli 2 min. Byl jsem naštvanej hlavně kvůli propadu v absolutním pořadí …
Ponďa a mechanici při výměně převodovky
Skříň je venku nastává aplikace nové skříně
Zavítal za Vámi i Jean Joseph?L.P.: Jasný, komunikoval s námi o nastavení – poradil mi perfektně co obout a jak to nafoukat …. Co přesně měl za úkol technik citroenu, který byl přítomen v servisu?L.P.: Měl za úkol pomáhat nám, řešit nastavení a technické problémy. A taky trochu špiónoval. Z mého auta odvezl pár fotek a hlavně nastavení podvozku – které se mu moc nezamlouvalo , ale vzhledem k výsledku se nad ním musel zamyslet – uvidím co mi napíše. Dnes si vyžádali i mojí starou převodovku k expertíze, tak jí jdu poslat ….
Jak hodnotíš soutěž celkově , jak byla náročná?L.P.: Hodně náročná, bylo to o tom jet hlavou a mít nějakou taktiku. Myslím, že se nám to povedlo. Rád bych ještě poděkoval mechanikům za perfektně odvedenou práci.
Další fotografie můžete shlédnout pod článkem.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?