Lukáš Pondělíček s Pavlem Dreslerem mají za sebou úspěšné vystoupení na Rally Český Krumlov.
Lukáš Pondělíček s Pavlem Dreslerem dovedli jejich Citroen C2 R2 MAX do cíle Rally Český Krumlov. Jak strastiplná cesta to byla říká už sám jezdec.
Jak hodnotíš rychlostní zkoušky této tradiční soutěže?L.P.: Krumlov je nejhezčí Česká rallye , takže naprosto super . Po první etapě v servisu bylo rušno, co přesně se dělo? L.P.: Asi v desáté minutě 45min servisu mechanici našli díru v převodovce zaviněnou výrobní vadou … musel jsem rychle koupit novou převodovku od Tomáše Pletky , ale nezbývalo moc casu na výměnu a jelikož si připravuji auto sám (dělám to za hodinu) a v manuálu je jasné kolik převodovka ujede km (nepočítá se s výměnou při závodě ) měnili ji kluci prvně v životě za 30 minut, což není špatné. Protáhli jsme servis o 12 minut což znamenalo pentli 2 min. Byl jsem naštvanej hlavně kvůli propadu v absolutním pořadí …
Ponďa a mechanici při výměně převodovky
Skříň je venku nastává aplikace nové skříně
Zavítal za Vámi i Jean Joseph?L.P.: Jasný, komunikoval s námi o nastavení – poradil mi perfektně co obout a jak to nafoukat …. Co přesně měl za úkol technik citroenu, který byl přítomen v servisu?L.P.: Měl za úkol pomáhat nám, řešit nastavení a technické problémy. A taky trochu špiónoval. Z mého auta odvezl pár fotek a hlavně nastavení podvozku – které se mu moc nezamlouvalo , ale vzhledem k výsledku se nad ním musel zamyslet – uvidím co mi napíše. Dnes si vyžádali i mojí starou převodovku k expertíze, tak jí jdu poslat ….
Jak hodnotíš soutěž celkově , jak byla náročná?L.P.: Hodně náročná, bylo to o tom jet hlavou a mít nějakou taktiku. Myslím, že se nám to povedlo. Rád bych ještě poděkoval mechanikům za perfektně odvedenou práci.
Další fotografie můžete shlédnout pod článkem.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?