Lukáš Pondělíček s Pavlem Dreslerem mají za sebou úspěšné vystoupení na Rally Český Krumlov.
Lukáš Pondělíček s Pavlem Dreslerem dovedli jejich Citroen C2 R2 MAX do cíle Rally Český Krumlov. Jak strastiplná cesta to byla říká už sám jezdec.
Jak hodnotíš rychlostní zkoušky této tradiční soutěže?L.P.: Krumlov je nejhezčí Česká rallye , takže naprosto super . Po první etapě v servisu bylo rušno, co přesně se dělo? L.P.: Asi v desáté minutě 45min servisu mechanici našli díru v převodovce zaviněnou výrobní vadou … musel jsem rychle koupit novou převodovku od Tomáše Pletky , ale nezbývalo moc casu na výměnu a jelikož si připravuji auto sám (dělám to za hodinu) a v manuálu je jasné kolik převodovka ujede km (nepočítá se s výměnou při závodě ) měnili ji kluci prvně v životě za 30 minut, což není špatné. Protáhli jsme servis o 12 minut což znamenalo pentli 2 min. Byl jsem naštvanej hlavně kvůli propadu v absolutním pořadí …
Ponďa a mechanici při výměně převodovky
Skříň je venku nastává aplikace nové skříně
Zavítal za Vámi i Jean Joseph?L.P.: Jasný, komunikoval s námi o nastavení – poradil mi perfektně co obout a jak to nafoukat …. Co přesně měl za úkol technik citroenu, který byl přítomen v servisu?L.P.: Měl za úkol pomáhat nám, řešit nastavení a technické problémy. A taky trochu špiónoval. Z mého auta odvezl pár fotek a hlavně nastavení podvozku – které se mu moc nezamlouvalo , ale vzhledem k výsledku se nad ním musel zamyslet – uvidím co mi napíše. Dnes si vyžádali i mojí starou převodovku k expertíze, tak jí jdu poslat ….
Jak hodnotíš soutěž celkově , jak byla náročná?L.P.: Hodně náročná, bylo to o tom jet hlavou a mít nějakou taktiku. Myslím, že se nám to povedlo. Rád bych ještě poděkoval mechanikům za perfektně odvedenou práci.
Další fotografie můžete shlédnout pod článkem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?