Lukáš Pondělíček s Pavlem Dreslerem mají za sebou úspěšné vystoupení na Rally Český Krumlov.
Lukáš Pondělíček s Pavlem Dreslerem dovedli jejich Citroen C2 R2 MAX do cíle Rally Český Krumlov. Jak strastiplná cesta to byla říká už sám jezdec.
Jak hodnotíš rychlostní zkoušky této tradiční soutěže?L.P.: Krumlov je nejhezčí Česká rallye , takže naprosto super . Po první etapě v servisu bylo rušno, co přesně se dělo? L.P.: Asi v desáté minutě 45min servisu mechanici našli díru v převodovce zaviněnou výrobní vadou … musel jsem rychle koupit novou převodovku od Tomáše Pletky , ale nezbývalo moc casu na výměnu a jelikož si připravuji auto sám (dělám to za hodinu) a v manuálu je jasné kolik převodovka ujede km (nepočítá se s výměnou při závodě ) měnili ji kluci prvně v životě za 30 minut, což není špatné. Protáhli jsme servis o 12 minut což znamenalo pentli 2 min. Byl jsem naštvanej hlavně kvůli propadu v absolutním pořadí …
Ponďa a mechanici při výměně převodovky
Skříň je venku nastává aplikace nové skříně
Zavítal za Vámi i Jean Joseph?L.P.: Jasný, komunikoval s námi o nastavení – poradil mi perfektně co obout a jak to nafoukat …. Co přesně měl za úkol technik citroenu, který byl přítomen v servisu?L.P.: Měl za úkol pomáhat nám, řešit nastavení a technické problémy. A taky trochu špiónoval. Z mého auta odvezl pár fotek a hlavně nastavení podvozku – které se mu moc nezamlouvalo , ale vzhledem k výsledku se nad ním musel zamyslet – uvidím co mi napíše. Dnes si vyžádali i mojí starou převodovku k expertíze, tak jí jdu poslat ….
Jak hodnotíš soutěž celkově , jak byla náročná?L.P.: Hodně náročná, bylo to o tom jet hlavou a mít nějakou taktiku. Myslím, že se nám to povedlo. Rád bych ještě poděkoval mechanikům za perfektně odvedenou práci.
Další fotografie můžete shlédnout pod článkem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?