ROZHOVOR; “B“ tým Citroënu si odbude v Irsku svoji ostrou závodnickou premiéru. V tomto rozhovoru s manažerem týmu Benoitem Nogierem se můžete dočíst o plánech juniorské týmu Citroënu.
Kdo stál za nápadem B týmu Citroënu?Je to logické pokračování našeho programu, se kterým jsme začali v minulém roce. Našim cílem bylo, přivést na start další tým. Tento projekt vedl k založení Juniorského týmu. Hlavní výhodou je, že si můžeme vychovávat mladé jezdce. Doufáme, že díky tomuto projektu najdeme nové talenty pro náš tovární tým. Pojede tým všechny soutěže sezony?Konečnou podobu jeho programu na nadcházející sezonu ještě nemáme. Počítali jsme s minimálně dvěma vozy na všech podnicích příští sezony. Budeme tedy moci na každém podniku sbírat body. Evgeny Novikov začne s jeho programem osmi závodů na Norské rally. Sébastien Ogier se s námi zúčastní prvních šesti podniků. Je zde však velká šance, že jeho program rozšíříme i na další závody. Chris Atkinson pojede s naší C4kou v Irsku. Jak jsme již dříve oznámili, zatím nemá další konkrétní plány. Obě strany však mají zájem na další spolupráci. Jaké cíle má Váš tým v debutové sezoně?Především chceme ukázat, že jsme konkurenceschopní. Průměrný věk našich čtyř pilotů (Chrise Atkinsona, Conrada Rautenbacha, Sébastiena Ogiera a Evgenye Novikova) je pouhých 22 let. Cílem našeho týmu je, abychom byli hlavně spolehliví a dokončili co nejvíce soutěží. To je naše priorita.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.