ROZHOVOR; “B“ tým Citroënu si odbude v Irsku svoji ostrou závodnickou premiéru. V tomto rozhovoru s manažerem týmu Benoitem Nogierem se můžete dočíst o plánech juniorské týmu Citroënu.
Kdo stál za nápadem B týmu Citroënu?Je to logické pokračování našeho programu, se kterým jsme začali v minulém roce. Našim cílem bylo, přivést na start další tým. Tento projekt vedl k založení Juniorského týmu. Hlavní výhodou je, že si můžeme vychovávat mladé jezdce. Doufáme, že díky tomuto projektu najdeme nové talenty pro náš tovární tým. Pojede tým všechny soutěže sezony?Konečnou podobu jeho programu na nadcházející sezonu ještě nemáme. Počítali jsme s minimálně dvěma vozy na všech podnicích příští sezony. Budeme tedy moci na každém podniku sbírat body. Evgeny Novikov začne s jeho programem osmi závodů na Norské rally. Sébastien Ogier se s námi zúčastní prvních šesti podniků. Je zde však velká šance, že jeho program rozšíříme i na další závody. Chris Atkinson pojede s naší C4kou v Irsku. Jak jsme již dříve oznámili, zatím nemá další konkrétní plány. Obě strany však mají zájem na další spolupráci. Jaké cíle má Váš tým v debutové sezoně?Především chceme ukázat, že jsme konkurenceschopní. Průměrný věk našich čtyř pilotů (Chrise Atkinsona, Conrada Rautenbacha, Sébastiena Ogiera a Evgenye Novikova) je pouhých 22 let. Cílem našeho týmu je, abychom byli hlavně spolehliví a dokončili co nejvíce soutěží. To je naše priorita.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?