Americký úpravce Bumbera's Performance zkombinoval to nejlepší z obou aut - krásu Chargeru z roku 1969 doplnil o motor z Challengeru Hellcat. Přeplňovaná V8 Hellcat o objemu 6,2 litru vozu propůjčila výkon 707 koňských sil, které jsou přenášeny skrze 8-mi stupňovaný automat na zadní nápravu. Vůz byl dále doplněn o některé moderní prvky jako klimatizace, startovaní tlačítkem a Infotainment.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?