Netradiční název a netradiční vzhled, to je Flying Huntsman 6x6 Soft Top. Za výrobou stojí společnost Kahn Design, která tak zcela volně navazuje na Mercedes Maybach Landaulet G650 - také kabriolet, a shodou náhod velice podobný, ovšem pouze s pohonem 4x4.
Ano, jsou to šílené a odvážné terénní kabriolety, které mají přinést svým majitelům pocit dobrodružství a technického pokroku. Krátce řečeno, jedná se o takové lepší (a dražší) SUV pro volnočasové aktivity. Pro bohaté. Flying Huntsman 6x6 Soft Top však přímo vychází z legendárního Land Roveru Defenderu 110, který je navíc prodloužen díky pohonu skládajícího se z 6ti kol.
Společnost tvrdí, že model bude mít pevnou střechu nad hlavním prostorem pro cestující. Obyvatelé zadních sedadel si pak navíc budou moci vychutnat vítr ve vlasech díky sklápěcí zadní části střechy. O možném rozložení uvnitř tak můžeme pouze debatovat. 2 řady sedadel, 3 řady sedadel? úložné prostory, kempingové vybavení nebo snad postel?
Více konkrétních informací se však dozvíme až začátkem příštího roku. Určitou jistotu však můžeme mít v pohonné jednotce, kterou by měl tvořit motor GM LS3 V8 o objemu 6,2 litru. Ten poskytuje výkon 430 k (320 kW), což bude i na tak velký vůz jistě dostatečné.
Po bližším ohledání zjistíme, že se opravdu jedná o prodloužený Land Rover Defender 110. Této legendě k dokonalosti chyběl snad jen nějaký výkonnější motor, což by mohl Flying Huntsman 6x6 napravit. Jiné jsou jen přední a zadní blatníky, kde muselo dojít k úpravám, díky větším kolům a velkým terénním pneumatikám.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?