Netradiční název a netradiční vzhled, to je Flying Huntsman 6x6 Soft Top. Za výrobou stojí společnost Kahn Design, která tak zcela volně navazuje na Mercedes Maybach Landaulet G650 - také kabriolet, a shodou náhod velice podobný, ovšem pouze s pohonem 4x4.
Ano, jsou to šílené a odvážné terénní kabriolety, které mají přinést svým majitelům pocit dobrodružství a technického pokroku. Krátce řečeno, jedná se o takové lepší (a dražší) SUV pro volnočasové aktivity. Pro bohaté. Flying Huntsman 6x6 Soft Top však přímo vychází z legendárního Land Roveru Defenderu 110, který je navíc prodloužen díky pohonu skládajícího se z 6ti kol.
Společnost tvrdí, že model bude mít pevnou střechu nad hlavním prostorem pro cestující. Obyvatelé zadních sedadel si pak navíc budou moci vychutnat vítr ve vlasech díky sklápěcí zadní části střechy. O možném rozložení uvnitř tak můžeme pouze debatovat. 2 řady sedadel, 3 řady sedadel? úložné prostory, kempingové vybavení nebo snad postel?
Více konkrétních informací se však dozvíme až začátkem příštího roku. Určitou jistotu však můžeme mít v pohonné jednotce, kterou by měl tvořit motor GM LS3 V8 o objemu 6,2 litru. Ten poskytuje výkon 430 k (320 kW), což bude i na tak velký vůz jistě dostatečné.
Po bližším ohledání zjistíme, že se opravdu jedná o prodloužený Land Rover Defender 110. Této legendě k dokonalosti chyběl snad jen nějaký výkonnější motor, což by mohl Flying Huntsman 6x6 napravit. Jiné jsou jen přední a zadní blatníky, kde muselo dojít k úpravám, díky větším kolům a velkým terénním pneumatikám.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?