Pomocnou ruku vám může nabídnout profesionální tunerská firma ze sousedního německa. O TechArtu jsme psali již několikrát, jeho úroveň však neustále roste a tak se nyní můžeme podívat na profesionální práci několika modelů Porsche.
Přiložené fotografie pocházejí z vozidel Porsche Panamera, Cayenne a 911. "Customizované" interiéry jsou opravdu působivé a je pouze na vás, jaké budou požadavky na zvolené materiály a použité barvy. Vybírat můžete ze všeho, co vás jen napadne - kůže, alcantra, uhlíkové vlákna jakékoliv barvy? Nic není problém. A nejspíš právě proto je jeden lepší než druhý.
Alcantrou - prémiovou broušenou kůží, se zde nešetřilo. Můžeme ji nalézt na sloupcích dveří, dveřních výplních, na stropě a samozřejmě i na sedadlech. Téměř každý přístrojový štít a středovou konzoli pak vhodně doplňují uhlíková vlákna.
Jediné, na co zatím neumíme odpovědět, jsou ceny za provedené úpravy. To ale nevadí, důležité je, aby se vám TechArt trefil do vkusu. Tak co říkáte, vybrali byste si?
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.