Vážení čtenáři, tým redakce Rallyzone.cz by rád rozšířil své řady o dalších pár rally nadšenců. Přidejte se k nám a podělte se o své zkušenosti, nápady a zážitky z rally.
Stránky Rallyzone.cz jsou na českém internetu už nějaký ten pátek a během té doby se v týmu vystřídalo několik redaktorů. Všichni jsme ale vždy měli, máme a budeme mít zájem na tom, abychom udrželi informovanost o světě rally na co nejlepší úrovni. Proto teď přicházíme s nabídkou spolupráce pro všechny fanoušky rally.
Redakce Rallyzone.cz se chce rozrůst a proto nabízíme zájemcům o psaní spolupráci místo redaktora našeho serveru. Takovému fanouškovi je po čase umožněn přístup do redakčního adminu, k tiskovým zprávám i dalším informacím. Získáte tak možnost dostat se do zákulisí světa rally, poznat ji i z jiné stránky a získat kontakty na samotné týmy a posádky.
Pokud by tedy kdokoliv z vás měl zájem o spolupráci, napište na mail haj@autoroad.cz . Do předmětu zprávy napište "SPOLUPRÁCE" a do mailu napište svoji představu o průběhu spolupráce. Odpovíme na každý mail.
Přejeme všem našim příznivcům pěkný den. Redakce RALLYZONE.CZ
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.