Rally Legend, která se každoročně koná v San Marinu, byla první, kde se před nadšenými davy fanoušků každoročně představují legendární soutěžní vozy nedávné minulosti. V letošním roce se v Itálii chystá obdoba této akce pod názvem Tuscan Rally 2010 a odstartuje již v druhé polovině března.
Nová soutěž výhradně pro soutěžní vozy postavené v rozmezí let 1970 – 1992 s výjimkami pro mimořádně zajímavé modely do roku výroby 1996 se odehraje na šotolinových tratích v Toskánsku, totožných s těmi, na kterých se v minulosti soutěžilo při světové soutěži Rally Sanremo.Legendární speciály by se měli představit na rychlostních zkouškách, které byly ozdobou rally Sanrema, na kterých slavil své největší úspěchy i trojnásobný vítěz této soutěže Massimo „Miki“ Biasion. A právě dvojnásobný mistr světa stojí za zrodem této akce, která se uskuteční v Montalcinu (Siena) 19. – 21. března 2010. Více informací na www.tuscanrewid.com.
Předběžný harmonogram soutěžePátek: 19. 3. 2010 - 9:30 – 12:30 ShakedownSobota: 20. 3. 2010 – 10:00 – 18:00 První etapaNeděle: 21. 3. 2010 – 10:00 – 15:20 Druhá etapa
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.