Rally Legend, která se každoročně koná v San Marinu, byla první, kde se před nadšenými davy fanoušků každoročně představují legendární soutěžní vozy nedávné minulosti. V letošním roce se v Itálii chystá obdoba této akce pod názvem Tuscan Rally 2010 a odstartuje již v druhé polovině března.
Nová soutěž výhradně pro soutěžní vozy postavené v rozmezí let 1970 – 1992 s výjimkami pro mimořádně zajímavé modely do roku výroby 1996 se odehraje na šotolinových tratích v Toskánsku, totožných s těmi, na kterých se v minulosti soutěžilo při světové soutěži Rally Sanremo.Legendární speciály by se měli představit na rychlostních zkouškách, které byly ozdobou rally Sanrema, na kterých slavil své největší úspěchy i trojnásobný vítěz této soutěže Massimo „Miki“ Biasion. A právě dvojnásobný mistr světa stojí za zrodem této akce, která se uskuteční v Montalcinu (Siena) 19. – 21. března 2010. Více informací na www.tuscanrewid.com.
Předběžný harmonogram soutěžePátek: 19. 3. 2010 - 9:30 – 12:30 ShakedownSobota: 20. 3. 2010 – 10:00 – 18:00 První etapaNeděle: 21. 3. 2010 – 10:00 – 15:20 Druhá etapa
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?