Valentino Rossi a Marcus Gronholm, dva mistři světa z rozdílných motoristických disciplín se proti sobě postaví na start letošního ročníku Monza Rally Show.
Seveřan usedne do cocpitu Subaru Impreza WRC a „božský“ Valentino, vítěz tohoto podniku z let 2006 – 2007 do osvědčeného Fordu Focus WRC. 27. – 29. listopadu budou bavit diváky na okruhu v Monze nejen tito dva mistři světa, ale i další věhlasná jména motocyklového a automobilového sportu.
Za zmínku stojí účast čtyřnásobného vítěze Monza Rally Show Rinalda „Dinda“ Capella, který bude bojovat s „mistrovským“ Citroenem C4 WRC. Druhou C4 představí Felice Ré a dvě mladší „sestřičky“, Xsary WRC, Alessandro Caffi a Mirco Virág. Stejný vůz jako Rossi, budou po okruhu vodit Mauro Trentin a další zástupce motoGP Marco Simoncelli. Domácí značku Fiat bude zastupovat Luca Rossetti s Abarthem Grande Punto S2000 a další dva vozy S2000 představí Paolo Andreucci a Andrea Dallavilla oba Peugeot 207 S2000. Francouzskou značku budou zastupovat ještě Luigi a Fabricio Fontana či Alesandro Perico, všichni Peugeot 206 WRC. Za volant novější 307 WRC usednou Tobia Cavallini a Corrado Fontana. Subaru, značka, o které jsme přinesli první díl našeho seriálu, nebude zastoupena jen jedním speciálem s Marcusem Gronholmem za volantem, ale další dvě WRC od japonské značky představí Fabio Babini a Andrea Navarra. Na startu bude mít zastoupení i Česká republika v podobě účasti mladoboleslavské Škody Fabia WRC, za jejíž volant usedne Piero Longi.
Promo video k letošnímu ročníku Monza Rally Show.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?