Estonský soutěžák Makko Märtin se vrátil za volant soutěžního Fordu. Tentokrát to nebylo za volantem vozu WRC, ale za volantem Fordu Fiesta R2.
Märtin přijal nabídku M-Sportu na první asfaltový test nového vozu mimo britské ostrovy. Test se odehrál ve Španělsku a Märtin seznámení s novou fiestou komentoval slovy: "Navzdory tomu, že je auto malé, je velmi rychlé a hravé. Je lehké a má 163 koní, což je velmi dobré,"."Auto je o 120kg lehčí než předchozí fiesta skupiny N a proto můžete jít daleko později na brzdy. Auto je velmi stabilní. S převodovkou Sadev se dobře řadí a můžete mít plyn stále na podlaze," dodal Märtin.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.