U Mitsubishi je již poslední nadějí na solidní výsledek Joan Roma. Ostatní tři tovární speciály musely odstoupit.
Mitsubishi ztratilo svoji největší naději v argentinském písku. Stéphane Peterhansel musel po problémech s motorem jen pár kilometrů po startu sedmé etapy odstoupit. Den předtím musela odstoupit další hvězda v barvách Mitsubishi, byl jí Luc Alphand. Japonec Masuoka odstoupil hned v první etapě, když měl problémy s motorem. Jedinou nadějí tak zůstavá Joan ("Nani") Roma. Ten je v průběžném pořadí čtvrtý. „Pro nás to teď není lehké. Každý den se situace mění. Všichni pracují velice tvrdě na možném vítězství. Uděláme pro to vše,“ říká Roma, i když na vedoucího Sainze s VW ztrácí okolo půl hodiny. Japonci se obávají, aby i Romu nepotkaly problémy s motorem, jako již dva ze čtyř speciálů tří diamantů. „Naši inženýři v Japonsku a ve Francii na tom tvrdě narychlo pracovali. Motor již běží lépe. Doufám, že v druhém týdnu budeme moci pořádně zabrat. Bohužel nemám žádné sesterské auto jako podporu. Udělám ale vše pro to, abych dosáhl co nejlepšího výsledku,“ zakončil Roma.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.