U Mitsubishi je již poslední nadějí na solidní výsledek Joan Roma. Ostatní tři tovární speciály musely odstoupit.
Mitsubishi ztratilo svoji největší naději v argentinském písku. Stéphane Peterhansel musel po problémech s motorem jen pár kilometrů po startu sedmé etapy odstoupit. Den předtím musela odstoupit další hvězda v barvách Mitsubishi, byl jí Luc Alphand. Japonec Masuoka odstoupil hned v první etapě, když měl problémy s motorem. Jedinou nadějí tak zůstavá Joan ("Nani") Roma. Ten je v průběžném pořadí čtvrtý. „Pro nás to teď není lehké. Každý den se situace mění. Všichni pracují velice tvrdě na možném vítězství. Uděláme pro to vše,“ říká Roma, i když na vedoucího Sainze s VW ztrácí okolo půl hodiny. Japonci se obávají, aby i Romu nepotkaly problémy s motorem, jako již dva ze čtyř speciálů tří diamantů. „Naši inženýři v Japonsku a ve Francii na tom tvrdě narychlo pracovali. Motor již běží lépe. Doufám, že v druhém týdnu budeme moci pořádně zabrat. Bohužel nemám žádné sesterské auto jako podporu. Udělám ale vše pro to, abych dosáhl co nejlepšího výsledku,“ zakončil Roma.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?