Stephane Peterhansel je přesvědčen, že přestěhování rally do Argentiny a Chile přijde španělské rallyové legendě Sainzovi vhod.
Pro Stephana Peterhansela je největším favoritem celé rally konkurent od Volkswagenu Carlos Sainz. Rally se musela do Jižní Ameriky přestěhovat poté, co se vloni nemohla kvůli hrozbám teroristických útoků ani uskutečnit. Nový Dakar začíná i končí v Buenos Aires. Přesně toto může Sainzovi přijít vhod, míní Peterhansel. Pilot Mitsubishi je přesvědčen, že podmínky rychlostních zkoušek budou dvojnásobnému šampiónovi rally sedět.„Sainz je na cestách velmi rychlý, tyto cesty se v mnohém podobají těm, které zná z WRC. Má velmi čistý jezdecký styl. To může jeho šance v Jižní Americe silně zvýšit,“ říká několikanásobný vítěz Dakaru Stephane Peterhansel. Stephane dosáhl tří vítězství na Dakaru v autě a šesti na motorce.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?