Stephane Peterhansel je přesvědčen, že přestěhování rally do Argentiny a Chile přijde španělské rallyové legendě Sainzovi vhod.
Pro Stephana Peterhansela je největším favoritem celé rally konkurent od Volkswagenu Carlos Sainz. Rally se musela do Jižní Ameriky přestěhovat poté, co se vloni nemohla kvůli hrozbám teroristických útoků ani uskutečnit. Nový Dakar začíná i končí v Buenos Aires. Přesně toto může Sainzovi přijít vhod, míní Peterhansel. Pilot Mitsubishi je přesvědčen, že podmínky rychlostních zkoušek budou dvojnásobnému šampiónovi rally sedět.„Sainz je na cestách velmi rychlý, tyto cesty se v mnohém podobají těm, které zná z WRC. Má velmi čistý jezdecký styl. To může jeho šance v Jižní Americe silně zvýšit,“ říká několikanásobný vítěz Dakaru Stephane Peterhansel. Stephane dosáhl tří vítězství na Dakaru v autě a šesti na motorce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.