Podmínky dnes byly neuvěřitelné!

Rally Great Britain (GBR)
Rally Great Britain (GBR), foto: Archiv RallyZone.cz
iAdam 6. prosince 2008 07:38
Sdílej:

OHLASY JEZDCŮ PO 1. ETAPĚ; Latvala se bude snažit udržet vedoucí příčku, Loeb neriskoval, Andersson a Suzuki jedou svůj životní závod.

Latvala Byl to opravdu dlouhý den, podmínky byly extrémní, ale výsledek je pro mě více než uspokojující. Budu se teď snažit o výhru a přinést tak týmu body do poháru konstruktérů. Je mi zároveň líto, co se stalo Mikkovi. Doufám, že dnešek byl nejtěžším dnem této soutěže. Budu se dále snažit o výhru. Loeb Podmínky byly skutečně náročné. Startovat na rychlostních zkouškách jako první byl opravdu obrovský hendikep. Nikdo před námi nevyjel žádnou stopu, které bychom se mohli držet a také nebylo na trati nic, co by nás varovalo před zledovatělými místy na trati, na kterých auto prakticky vůbec nezabírá. Zvolili jsme takové tempo, abychom nic neriskovali, a myslím, že to byla dobrá volba, protože je ve hře ještě pohár konstruktérů. Andersson Dnešek byl báječný, jsem velmi šťastný, že jsem dokončil první etapu na třetím místě. Je to prvně co se to povedlo mě a Suzuki s SX4 WRC. Podmínky byly tak špatné, jak si je v Británii pamatuji, na zkouškách to hodně klouzalo. Ale dnešek jsem si opravdu užil. Ostberg Jsem velmi šťastný s dnešním výsledkem, protože to dnes bylo strašně náročné. Měli jsme velmi dobrou startovní pozici, a ačkoliv jsem ztratil nějaké vteřiny, stále se držíme v kontaktu se špičkou. Prokázali jsme, že máme rychlost a musíme tak pokračovat i nadále. Přijel jsem s cíle dokončit soutěž na bodech, ale naší prioritou zůstává nechybovat a snažit se o co nejlepší výsledek. P. Solberg Podmínky na dnešních tratích byly neuvěřitelné. Ráno jsem byl hodně opatrný a chtěl si ozkoušet povrch tratí a najít svůj limit, ale i tak byl náš start dobrý. V poledním servisu jsme změnily nastavení a na dlouhé RZ6 jsme byli ze začátku nejrychlejší. Po té, co se nám úplně zamlžilo čelní sklo, jsem jel pouze Philových poznámek a ztratili jsme něco okolo 15 sekund. Myslím, že kdyby se nám to nestalo, útočili bychom na vedoucí příčku.
Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.