Je tomu skutečně tak! Vedle velkých jmen českého a slovenského motosportu se objeví skvělý finský závodník Jani Paasonen.
Vyzbrojen technikou v podobě škody fabia ve válečných barvách týmu mediasport.cz. bude Paasonen bojovat o příčky nejvyšší. Fin, který se může pochlubit cennými zkušenostmi s vozy specifikace WRC a skvělým 6. místem z finské rally. To je Jani Paasonen. Českému fanouškovi je tento soutěžák velice dobře známý. V roce 2004 jezdil mistrovství světa v rallye za tovární tým Škoda MOTORSPORT a tou dobou byl nejúspěšnějším jezdcem tohoto týmu. Další jeho aktivity se týkaly okruhového závodění ve Škoda Octavia Cupu a rallycrossu. Startoval na Setkáních mistrů v Sosnové a na Pražském rallysprintu. Nejvíce se Paasonenovi líbilo na rallye Nový Zéland a Austrálie. Oblíbil si Českou republiku. Pokud ho chceš vidět na vlastní oči, neprošvihni 10. ledna 2009 AUTOSLIDE. Jani Paasonen v Pardubicích! Finská hvězda, která baví diváky. To je další důvod proč si nenechat ujít AUTOSLIDE 2009!
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.