Hirvonen lituje promarněného úvodu

Hirvonen, Mikko
Hirvonen, Mikko, foto: Ford Motor Company
Tomáš Musil 8. listopadu 2008 13:19
Sdílej:

Mikko Hirvonen už ví, že titul letos nezíská a za jednu z hlavních příčin považuje neúspěšnou první polovinu sezony. V té u něj byla na prvním místě rychlost a pak až záměr dokončit rally.

První dvě rally v letošní sezoně byly pro tohoto Fina ještě úspěšně. V obou obsadil druhá místa a i auto vypadalo, že bude fungovat. Výpadkem na začátku sezony jsou myšleny další dvě soutěže, ve kterých se nepodařilo Hirvonenovi navázat na úspěchy a skončil mimo pódium. Bylo to způsobeno především tím, že Hirvonen se držel hesla: Když nemůžu být první, musím být alespoň druhý. To znamená, že vyrovnanost byla nejdůležitější a ve spojení s například s defektem z toho pramenily horší příčky. Nebýt toho, asi by o titulu ještě rozhodnuto nebylo. “Ze začátku sezony se mi až tak nedařilo, hodně jsem se spoléhal na to, abych jezdil vyrovnaně. To se sice trochu dařilo, ale nyní si myslím, že je to více o rychlosti jako samotné. Přestože ještě neskončila sezona, na tu následující mám velké sebevědomí a cítím se mnohem silnější než tomu tak bylo před letošní sezonou.“ Zároveň dodává, že se v letošní sezoně v mnoha věcech zlepšil, což určitě bude chtít příští rok zúročit. “Určitě jsme získali mnohem více té čiré rychlosti, umím se také lépe koncentrovat při jízdě na hraně a zlepšení jsme zaznamenali i na asfaltu,” uzavírá Hirvonen.
Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.