Jezdci po druhé etapě Rally Japan

Rally Japan (JPN)
Rally Japan (JPN), foto: Archiv RallyZone.cz
iAdam 1. listopadu 2008 13:11
Sdílej:

OHLASY JEZDCŮ PO DRUHÉ ETAPĚ; Přílis rychlé a při tom úzké lesní tratě a vyjeté koleje, to byly dnes hlavní problémy posádek.

Hirvonen: Na konci jsem byl docela nervózní, protože trať byla mnohem rychlejší a chvíli mi trvalo, než jsem si po včerejších úzkých a zatáčkovitých tratích zvykl. Dnes odpoledne byly všude vyjeté koleje, ale nemohl jsem si dovolit příliš zpomalit. Podmínky byly těžké a Jari-Matti jel mnou velice rychle. Od japonské rally jsem očekával vítězství, ale i kdybych toho zítra dosáhl, vypadá to, že mi to v boji o titul teď nepomůže. Zítřejší zkoušky by neměly být tak uklouzané, sbad se nám proto pojede o něco lépe. Latvala: Dnes se mi podařilo za sebou udržet Loeba. Možná jel ve vyjetých kolejích spíše opatrněji, jestli to tak bylo, určitě mi to pomohlo. Musel jsem jet rychle, nechtěl jsem, aby se přese mě dostal, ale stejně tak jsem nechtěl vyvíjet tlak na Mikka, a tak jsem se řídil Loebovými mezičasy. Loeb: Není tajemství, že raději jedu tak, abych mohl vyhrát. Myslím, že dnes bylo nejdůležitější zachovat chladnou hlavu. Lesní zkoušky na jihu Sappora byly právě tak úzké jako ty v pátek, ale byly příliš rychlé. To znamená, že jsme všichni hodně riskovali. Atkinson: Dnešek byl perfektní. Startovali jsme před Petterem, ale on byl o něco rychlejší, proto se přez nás později dostal. Je velké škoda, že havaroval. O to víc, že jsme oba byli na pěkné pozici, ale nikdo nikdy neví, co se může stát. Myslím, že jsem příliš vzdáleni od třetí příčky, hlavním cílem bude tedy tu naši uhájit.
Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.