Druhá posádka továrního týmu Citroën v průběhu páteční etapy musela odstoupit pro problémy s turbem. Stalo se to na RZ6, na které měl těžkou nehodu Duval.
Ještě předtím než došlo k nehodě Duvala, odstartovalo do RZ osm vozů. Mezi nimi byl i Dani Sordo. Toho ovšem zradil jeho Citroën C4 a problémy s turbem znamenaly konec účinkování v páteční etapě. Sordo musel odstoupit pouhý kilometr po startu rychlostní zkoušky.
Do té doby se Španěl pohyboval na pátém místě s minimální ztrátou na svého týmového kolegu Loeba. Pro Sorda je to již druhý problém během dvou soutěží, když naposledy na Korsice nezvládl svůj vůz a zkončil mimo trať. Je to také již druhé odstoupení Sorda pro technickou závodu jeho vozu. V Monaku měl problém také s motorem.
Mluvčí týmu Citroën prohlásil, že doufá, že mechanici týmu zvládnou vůz Daniho Sorda do zítřejšího rána opravit a Španěl by tak mohl využít systém Super-rally.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?