Druhá posádka továrního týmu Citroën v průběhu páteční etapy musela odstoupit pro problémy s turbem. Stalo se to na RZ6, na které měl těžkou nehodu Duval.
Ještě předtím než došlo k nehodě Duvala, odstartovalo do RZ osm vozů. Mezi nimi byl i Dani Sordo. Toho ovšem zradil jeho Citroën C4 a problémy s turbem znamenaly konec účinkování v páteční etapě. Sordo musel odstoupit pouhý kilometr po startu rychlostní zkoušky.
Do té doby se Španěl pohyboval na pátém místě s minimální ztrátou na svého týmového kolegu Loeba. Pro Sorda je to již druhý problém během dvou soutěží, když naposledy na Korsice nezvládl svůj vůz a zkončil mimo trať. Je to také již druhé odstoupení Sorda pro technickou závodu jeho vozu. V Monaku měl problém také s motorem.
Mluvčí týmu Citroën prohlásil, že doufá, že mechanici týmu zvládnou vůz Daniho Sorda do zítřejšího rána opravit a Španěl by tak mohl využít systém Super-rally.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.