IRC – VALAIS PO RZ5: Umberto Scandola urazil kolo a odstoupil z předposledního podniku série IRC. Problémy měli i další jezdci Fiatu a tak se do čela dostala dvojice Peugeotů s Vouillozem a Loixem za volanty. I třetí příčka patří francouzské značce a to zásluhou Luca Rossettiho.
Předposlední soutěž letošního IRC odstartovala již včera, kdy byly na programu tři rychlostní zkoušky. Trochu překvapivě měl včera navrch Italy Umberto Scandola s Fiatem. Po včerejšku se usadil na první příčce a dnes se vydal na trať jako první. Jenže mladý Ital neudržel nervy na uzdě a na RZ5 urazil kolo. to byla voda na mlýn továrním Peugeotům. Hned první dnešní vložka měřila čtyřicet kilometrů a to byl čas pro útok do té doby nenápadného Nicolase Vouilloze. Zkoušku vyhrál, navíc nadělil druhému v pořadí 14,1 vteřiny a posunul se do čela průběžné klasifikace. patnáct vteřin za ním se usadil jeho týmový kolega Fredy Loix. Ze třetího místa jim kryje záda další jezdec na Peugeotu – Luca Rossetti. Ten ztrácí 23,8 vteřiny. Na čtvrté příčce jede zatím Basso s továrním Fiatem. Jeho ztráta sice ještě není závratná (30,4s), ale pokud Peugeoty pojedou stejně jako doteď, tak to bude mít jezdec Fiatu hodně těžké. Výsledky po RZ5 najdete zde. Dnes na jezdce ještě čeká pětice rychlostních zkoušek. O průběhu soutěže vás budeme informovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.