Jozef Sýkora už začátkem tohoto roku šokoval motoristickou veřejnost, když po velmi úspěšném působení mezi off-roady ohlásil návrat do autokrosu.
Zakoupil buggynu od Jaroslava Hoška a celou sezónu jsme ho mohli vídat v obou mistrovstvích Čech i Slovenska a též v seriálu mistrovství Evropy a Zóny střední Evropy, kterou dokonce vyhrál. Tomu se říká návrat ve velkém stylu. O to překvapující je novinka, že na startu obou Autoslideů se nepřihlásil s buggynou Tatra. Ve spolupráci s JM Engineering Zlín, Hustrou, Matadorem automotive a RB auto bude startovat se Suzuki Swift S1600. Určitě předvede skvělé souboje jak s pětinásobným vítězem Autoslide-u Karolom Šedivým, tak i s oběma mistry Evropy Tomášem Kotkem nebo Romanem Častoralem. Výslednou formu vozu Suzuki Swift bude tým okolo Jozefa Sýkory ladit v nejbližších dnech. Budeme vás o tom průběžně informovat.
Text: Tiskové centrum AUTOSLIDE 2009
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?