O víkendu v rakouském Greinbachu skončil letošní ročník rallyekrosových soutěží.
Greinbach, krásné rozloučení se sezónou
O víkendu v rakouském Greinbachu skončil letošní ročník rallyekrosových soutěží. Závod se jel za krásného slunečného počasí před početnou diváckou kulisou. Od úplného závěru sezóny jezdce dělí jen listopadové Setkání mistrů v Sosnové na Českolipsku. Čeká nás období motoristického klidu a tak přijde vhod lednový dárek v podobě netradičního závodu automobilů na ledové ploché dráze Autoslide-u.
Vítězové jednotlivých divizí
Divize 1: RAMLER Peter, SALZGEBER Willy, ZEMAN Marek ing., SCHUSTER Edy, KOTÁN Péter, SPITALER Franz
Divize 1A: PETRAKOVITS Mario, BÍLEK Petr, FRIESZL Erwin, VEVERKA Václav jnr., ŠUSTA Stanislav, VEVERKA Václav, KALNÁ Michaela
Divize 4: FREUDENTHALER Klaus, FÖRSTER Richard, KAINDL Rainer, VÁCLAVÍK Karel, VAN DE VEN Jo, TOD Josef, WAGNER Karl, VOLKMANN Franz, WERFRING Markus, ALBERT Michael
Divize 2: ČASTORAL Roman, STROBL Thomas, ŠTEFAN David
Divize 5: HAVLÍK Ondřej
Celkové pořadí Mezinárodního mistrovství ČR
Divize 1: RAMLER Peter 105, HÖLLER Alois 87, KISS László 80
Divize 1A: PETRAKOVITS Mario 91, BÍLEK Petr 88, ŠUSTA Stanislav 83
Divize 2: ČASTORAL Roman 92, ŠTEFAN David 81, KOTEK Tomáš 79
Divize 4: WEISS Jürgen 91, KAINDL Rainer 87, FREUDENTHALER Klaus 79
Divize 5: HURT Tomáš 117, MOTTL Martin 108, CIHLÁR Marek 89
Divize 6: SKÁLA Jan 114, BRUNÁT Stanislav 92, NOVÁK Milan 47
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?